Café

Grupper · 50924 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 609844

Sv: Kent Andersson Död!
Poffa & Selander:
Hmm, Poffa du menar inte att du undgått ironin i att jag startade tråden "Hitta ljudet"? Det tror jag inte om dig. Visst, jag är inte helt oskyldig, jag tycker bara det är så tråkigt att Café-boken efter att "Hitta-bilden-tråden" lanserades nu bara blivit ett ställe för mindre intelligenskrävande sökningar på Google.

Jo, jag har förstått att många gillar det, och den ska självklart vara kvar. Men jag skulle vilja ha en gästbok där man kan diskutera allt möjligt som inte har direkt beröring med hockey. Kanske skulle vi återinföra gästboken "Allmänt Snack", så kan gästboken "Café" reserveras för er som vill pyssla med lekar och annat knep och knåp.

Sv: Puffes frizon för god musik
Rip Kirby:

Idag är det Torsdag då kör vi Bowie

Jag hade kunnat se honom i Central Park i NY 2007 men biljetterna var slut, det hade varit något att skryta med när man landat på Arlanda

www.youtube.com/watch?v=bsYp9q3QNaQ
Sidan sköts av: Peja