Café

Grupper · 50924 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 609873

Sv: Kent Andersson Död!
westerlind: Dom skall hållas borta, inte korta.
Bästa man kan säga om Ö-vik är Max.
Där stannar jag och äter var gång jag åker norrut. Smidigt nära E4an
Fast jag har ju faktist varit på Paradisbadet också.
I tjänstens vägnar Domsjö och Sekab.
Det roliga var när vi var på krogen med 12 man från Eurocon.
Då berättade dom att det roligaste dom hade och göra på sommarhalvåret, var att supa till och gå ut i hagarna och knuffa om kull sovande kor.

Mig har det inte ens kommit på tanken. Dom måste ha brist på aktiviteter.

Fast här nere kallas det visst tidelag. ( c :

Sv: Puffes frizon för god musik
Rip Kirby:

Idag är det Torsdag då kör vi Bowie

Jag hade kunnat se honom i Central Park i NY 2007 men biljetterna var slut, det hade varit något att skryta med när man landat på Arlanda

www.youtube.com/watch?v=bsYp9q3QNaQ
Sidan sköts av: Peja