Café

Grupper · 50924 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 609912

Sv: Kent Andersson Död!

westerlind:

Jodå, jag förstod ironin. Jag till och med skrattade lite då jag läste den tråden. Men däremot så förstår jag fortfarande inte vart du vill komma. Jag läser vad du skriver, men jag får inte ihop det.

Först klagar du över att man lägger in en tråd om att Kent Andersson är död, sedan kappvänder du likt den Brynäsare du är och säger att det är så tråkigt då Caféboken bara handlar om att goggla efter bilder. Den här tråden handlar inte om det, ändå är det den som får klä skott för ditt missnöje.

Vad vill du vi ska prata om då? Knyppling? Bästa konsertminne? Mest lättskötta krukväxten?


Sv: Puffes frizon för god musik
Rip Kirby:

Idag är det Torsdag då kör vi Bowie

Jag hade kunnat se honom i Central Park i NY 2007 men biljetterna var slut, det hade varit något att skryta med när man landat på Arlanda

www.youtube.com/watch?v=bsYp9q3QNaQ
Sidan sköts av: Peja