Sv: (Fucking jävla) XP
Poffa: Jag har ju jobbat som programmerare sedan '82 och gör det fortfarande.... Behöver jag göra något nu??? Förutom att se över mina licenser och se till att firman shejpar upp dom......... eller behöver jag gör etter mer? oxå??