Sv: (Fucking jävla) XP
knaskamilla: Det är internet explorer som blockerar.
Ställ dig på sidan som inte öppnas och klicka på verktygsmenyn.
Välj Blockering av pop up fönster och tillåt det. så skall du se att du får fram sidan igen