Café

Grupper · 50924 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 695569

Din favoritserie?

Vilken är din favorit TV-Serie?

Själv så följer jag Prison Break, The Simpsons, Futurama, South Park, Lost, Medium, 24 och många andra.

Men Prison Break är nog den absolut bästa TV-Serien just nu. Varför? Jo, TV-serien får man följa i en sådan skön miljö och varenda sekund i varenda avsnitt har hittills varit spännade.

Tid och kanal för Prison Break? Måndagar 20.00 på TV3.

Vill även visa min egna sajt för TV-Serier www.dun.se/tvforum alternativt www.tv-serieforum.info.se/.

Homer Simpsons mardröm:


Sv: Puffes frizon för god musik
Rip Kirby:

Idag är det Torsdag då kör vi Bowie

Jag hade kunnat se honom i Central Park i NY 2007 men biljetterna var slut, det hade varit något att skryta med när man landat på Arlanda

www.youtube.com/watch?v=bsYp9q3QNaQ
Sidan sköts av: Peja