Café

Grupper · 50924 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 695674

Sv: Din favoritserie?
Lumber Jack: Ja, j-vlar vad du har grävt i TV-arkiven! Knappt en dålig serie där. 

På tal om gamla klassiker måste ju bara Macahan nämnas. Eller "How the west was won", som den heter i original. Dallas, hur kan man glömma den? Bröderna Dal missade inte jag många avsnitt av. Jag menar, hur kunde man slita sig av det rafflande slutet i varje avsnitt......
Dubbelstötarna, Hassel och Miami Vice är några av topparna vad gäller tjuv- och snutserier.

Inte fullt lika bra serier som jag kommer på är väl Dyngstina, Falcon Crest och McGyver. V funkade rätt bra ett tag, tills det blev alltfrö mycket ödlekäkande och skit i rutan.

Sv: Puffes frizon för god musik
Rip Kirby:

Idag är det Torsdag då kör vi Bowie

Jag hade kunnat se honom i Central Park i NY 2007 men biljetterna var slut, det hade varit något att skryta med när man landat på Arlanda

www.youtube.com/watch?v=bsYp9q3QNaQ
Sidan sköts av: Peja