Café

Grupper · 50924 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 695815

Sv: Din favoritserie?
mok: mmm...och så Zetatevens sena sändningar. Fast dom visar mera vuxenversionen av serien. Helt tydligt är det en annan gäng som skapar dom bitarna. Såg en del där Marge blev fyllerist och barfly. Homer och hon söp dagarna igenom. Lisa och Bart pantade tomma spritflaskor för att skaffa lite mat till huset. Hur fnissigt som helst. Förresten är det väl en ryss som har stämt Simpsongänget för undergrävande av moralen i Ryssland. Serien visas tydligen även annanstans än i min köksteve...

Sv: Puffes frizon för god musik
Rip Kirby:

Idag är det Torsdag då kör vi Bowie

Jag hade kunnat se honom i Central Park i NY 2007 men biljetterna var slut, det hade varit något att skryta med när man landat på Arlanda

www.youtube.com/watch?v=bsYp9q3QNaQ
Sidan sköts av: Peja