Café

Grupper · 50924 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 695907

Sv: Din favoritserie?
Metal Guru: Rederiet var en långkörare jag följde och Tre Kronor samt Skilda Världar och Nya Tider (innan de tre sistnämnda spårade ur fullständigt).

Nuförtiden följer jag "Lite som Du" på söndagskvällarna 20.00 (men i helgen var det sändningsuppehåll). En mer skruvad svensk serie får du banne leta efter.

Förresten vad hette de där serierna nu igen som finns i två fristående versioner varav den manliga var bäst tycker jag med Johan Ulveson och Allan Svensson som utspelade sig på Söder i Sthlm och gick i SVT för 2-3år sedan.

Snälla hjälp mig - någon?

Sv: Puffes frizon för god musik
Rip Kirby:

Idag är det Torsdag då kör vi Bowie

Jag hade kunnat se honom i Central Park i NY 2007 men biljetterna var slut, det hade varit något att skryta med när man landat på Arlanda

www.youtube.com/watch?v=bsYp9q3QNaQ
Sidan sköts av: Peja