Café

Grupper · 50924 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 697159

Sv: Din favoritserie?
westerlind: Al Bundy är kung och den serien gillade jag, men trean brukar väl köra repriser på den då och då? Annars gillade jag även serien Home Improvement som också gick på TV3, har för mig att de döpte den till "Tummen mitt i handen" eller något liknande.

V var rätt intressant, Macahans och Nord & Syd var två andra serier jag gillade. Och en kultserie som jag skulle vilja se igen är Solstollarna och även föregångaren Toffelhjältarna.

Av serier som går nu är väl Simpsons favoriten, annars finns ju förstås HC Z även om det inte är en serie med skådisar...

Sv: Puffes frizon för god musik
Rip Kirby:

Idag är det Torsdag då kör vi Bowie

Jag hade kunnat se honom i Central Park i NY 2007 men biljetterna var slut, det hade varit något att skryta med när man landat på Arlanda

www.youtube.com/watch?v=bsYp9q3QNaQ
Sidan sköts av: Peja