Café

Grupper · 50926 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 705158

Sv: Din favoritserie?

LL: Ungefär som den amerikanska remaken av The Office, med andra ord. Den kan jag inte alls med, medan den engelska originalserien är humor på högsta nivå. Fast amerikanerna måste ju tydligen göra remakes av utländska filmer för vem sjutton vill se exempelvis Nikita med amerikansk textning, nej huvva... då måste man ju läsa textrader samtidigt som man tittar på filmen och det är ju jobbigt.

Tragiskt att jag helt lyckades missa att nämna Monty Pythons Flying Circus tidigare, så då får jag väl göra det nu. Skulle gärna vilja ha den amerikanska boxen med samtliga avsnitt av serien, plus att jag skulle vilja ha de tyska avsnitten 


Sv: Puffes frizon för god musik
Rip Kirby:

Idag är det Torsdag då kör vi Bowie

Jag hade kunnat se honom i Central Park i NY 2007 men biljetterna var slut, det hade varit något att skryta med när man landat på Arlanda

www.youtube.com/watch?v=bsYp9q3QNaQ
Sidan sköts av: Peja