Café

Grupper · 50926 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 839805

Sv: Melodifestivalen 07

Morgondagens låtar har jag nu lyssnat på en gång, och har en klar favorit, det är Andreas Johnsons låt, den är bra.
Magnus Uggla har en typisk Uggla låt, och den där andra Ugglan som är med, af Ugglas, jag har ju så grymt svårt för den människan vilket gör att låten kommer i andra hand när jag lyssnar, jag trodde att låten skulle vara urkass men jag har helt klart hört sämre låtar än denna men...
After Dark, Azar och Verona, nja..
Sanna Nielsen har en bra röst och låten är en typiskt Sanna låt, när det gäller Sarah Dawn Finers låt så är det en bra låt, den kommer jag att tycka om ju mer jag lyssnar på den.
Andreas Johnson går direkt till Globen, men vem som följer med han, tja....


Sv: Puffes frizon för god musik
Rip Kirby:

Idag är det Torsdag då kör vi Bowie

Jag hade kunnat se honom i Central Park i NY 2007 men biljetterna var slut, det hade varit något att skryta med när man landat på Arlanda

www.youtube.com/watch?v=bsYp9q3QNaQ
Sidan sköts av: Peja