Café

Grupper · 50924 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 852635

Sv: Melodifestivalen 07
Dream Team: Vadå måste??? Det måste vi inte alls det, Vi måste heller inte se Barca vs. Real Madrid men det katalanska kriget mot kungamakten från Madrid är enligt mig grymmare än alla schlagers som finns... Men du vinner väl för imorgon på löpet bland de "kloka" tidningarna kommer det stå något så intellektuellt som att "Fel låt vann" och inte ett ord om kriget Katalonien vs. Spanien...

Ja, jag kommer glutta på schlagern jag med, ibland, så jag inte kommer cyklandes hippsomhapp...;-)

Sv: Puffes frizon för god musik
Rip Kirby:

Idag är det Torsdag då kör vi Bowie

Jag hade kunnat se honom i Central Park i NY 2007 men biljetterna var slut, det hade varit något att skryta med när man landat på Arlanda

www.youtube.com/watch?v=bsYp9q3QNaQ
Sidan sköts av: Peja