« Föregående · 500486 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Hitta bilden!
Stigsson: Om inte kollektivet här kan hitta en bild så borde den som "frågade" senast, i detta fall Paddan, få nåt slags straff OM han inte kan visa upp en bild själv.
Sv: Hitta bilden!
Salle: Och så går vi tillbaka till att hitta en bild på brun-orangea medaljongtapeter.
Sv: Hitta bilden!
Salle: Håller med dej totalt. Minns oxå en hel del konserter man var på. Och just dom låtarna du nämner är ju dom man kommer ihåg. Men när man var i den åldern var man mest intresserad att spana på tvillingarna :)
Sv: Hitta bilden!
mok: Jag har mycket goda minnen från de 2 live- (läs:playback)konserter. En på Folkets Park och en på Kornsjö Strand. Dock är det inte det musikaliska minnen som jag i första hand tänker på.
Fast låtar som "Hoodoo Wanna Voodoo","Dont Say Go" och sist men inte minst "You´re Gonna Get It" är lite discoikoner från ens ungdom.
Sv: Hitta bilden!
Paddan: Nu har du gett oss något att jobba med. Hittar massor med beskrivande hemsidor men ingen bild ännu.
Sv: Hitta bilden!
Stigsson: Back to the 80´s... För visst var det dessa "donnor" som doade bakom Ben Marlene i Trance Dance.
Sv: Hitta bilden!
Stigsson: En apa var det beställt.
Då vill jag se en bild på brun-orangea medaljongtapeter!
Sv: Hitta bilden!
Stigsson:
www.plextor.com/english/products/images/708A_photo_specs.gif
Ulla Bella, min sekreterare tack.
www.plextor.com/english/products/images/708A_photo_specs.gif
Ulla Bella, min sekreterare tack.
Sv: Hitta bilden!
Mats Edström: Här kommer den.
www.suarakl.com/WP/Music/Shania%20Twain.jpg
Då vill jag se en bild på Susanne & Yvonne Holmström :)
www.suarakl.com/WP/Music/Shania%20Twain.jpg
Då vill jag se en bild på Susanne & Yvonne Holmström :)
Sv: Hitta bilden!
mok: I länktipset för vanliga dödliga, plusmedlemmar kan lägga in bild i inlägget.
Margot var en bra start som någon. I drakarnas forum startade men med Bosse Ringholm och detta bör väl fungera lika bra.
Hitta bilden!
Så funker det: Jag efterlyser en bild. Den som först länkar upp till den bilden får efterlysa nästa i ordningen.
Kom ihåg att Google är din vän...
Idén är stulen från MrAce (Moras supporterklubb) på drakarna.net. Givetvis med hans medgivande.
Kom ihåg att Google är din vän...
Idén är stulen från MrAce (Moras supporterklubb) på drakarna.net. Givetvis med hans medgivande.
Jag efterlyser en bild på Margot Wallström!
Sv: Undra hur dom har på R:E:M kocerten i Globen ?
ernie eagle: Du får väll som du vill då ! ( c :
Det var en Turk som hete Achmud, som bodde i en liten stad.
Varje dag gick han till torget och stäldig sig och sålde sina grönsaker.
En dag kom en dam och råkade riva ner en tomat. Achmud skyndade sig att böja sig ner för att ta upp den, Precis när han böjer sig ner lägger han av en rackars rökare så det dånar över hela torget.
Allt stannade upp och dom blängde på Achmud.
Han vart ju naturligtvis väldigt generad och tillslut fick han lov att springa hem. Han gick inte tillbaka förren nästa dag.
Då han kom ner till sitt stånd, blängde alla på honom, pekade finger och det viskades. Tillslut orkade han inte mer, så han sprang hem igen.
Så fortgickdet hela veckan. Så till slut var han tvungen att flytta till en annan stad för att han skämdes så.
Men hemma är ju hemma, så efter 5 år längtade han hem.
Under de fem åren hade han anlagt skägg, så han inte var igen känn bar.
Han bytte även namn.
Så han åkte hem till sin stad, ingen tycktes känna igen honom och ingen brydde sig om honom. Så han spatserade runt på sitt torg. Men han kunde ju inte prata med sina gammla bekanta, för dom hade ju avslöjat honom direkt. Så han hittade en som tydligen nyss flyttat in i staden.
Så de började prata. De pratade om ditt och datt. Tillslut berättade Achmud att han bott i staden. - Hur länge sedan är det du flyttade ? Ja, det är väll en 5-6 år sedan sa Achmud - Ja men var det före eller efter Achmud sket på torget ?
Så sov inge mer i DIF sängkläder om du vill känna dig trygg ( c :
Natti Natti sov gott
Det var en Turk som hete Achmud, som bodde i en liten stad.
Varje dag gick han till torget och stäldig sig och sålde sina grönsaker.
En dag kom en dam och råkade riva ner en tomat. Achmud skyndade sig att böja sig ner för att ta upp den, Precis när han böjer sig ner lägger han av en rackars rökare så det dånar över hela torget.
Allt stannade upp och dom blängde på Achmud.
Han vart ju naturligtvis väldigt generad och tillslut fick han lov att springa hem. Han gick inte tillbaka förren nästa dag.
Då han kom ner till sitt stånd, blängde alla på honom, pekade finger och det viskades. Tillslut orkade han inte mer, så han sprang hem igen.
Så fortgickdet hela veckan. Så till slut var han tvungen att flytta till en annan stad för att han skämdes så.
Men hemma är ju hemma, så efter 5 år längtade han hem.
Under de fem åren hade han anlagt skägg, så han inte var igen känn bar.
Han bytte även namn.
Så han åkte hem till sin stad, ingen tycktes känna igen honom och ingen brydde sig om honom. Så han spatserade runt på sitt torg. Men han kunde ju inte prata med sina gammla bekanta, för dom hade ju avslöjat honom direkt. Så han hittade en som tydligen nyss flyttat in i staden.
Så de började prata. De pratade om ditt och datt. Tillslut berättade Achmud att han bott i staden. - Hur länge sedan är det du flyttade ? Ja, det är väll en 5-6 år sedan sa Achmud - Ja men var det före eller efter Achmud sket på torget ?
Så sov inge mer i DIF sängkläder om du vill känna dig trygg ( c :
Natti Natti sov gott
Sv: Undra hur dom har på R:E:M kocerten i Globen ?
ernie eagle: Självklart ! Du har väll hört historien om när Achmud sket på torget ?
Sv: Undra hur dom har på R:E:M kocerten i Globen ?
Helg Ernest: Himla tur för mej, annars hade jag fått käkat upp det i resten av mitt liv :)
Sv: Undra hur dom har på R:E:M kocerten i Globen ?
ernie eagle: Det hade nog motsatt effekt mot vad du befarade ! ( c :
0-2
0-2
Sv: Big Brother!!!
Anna_29:
Nej jag kollar som sagt hellre på antikrundan, Hur som helst så är det så här anser jag! De som väljer att ha sex på tv inför miljontals tittare är enligt mig taskigt vaggade och det står jag för, Sex skall ju vara nåt fint är alldeles för privat, Fan nu lät jag som ett sexolog ;)
Nej jag kollar som sagt hellre på antikrundan, Hur som helst så är det så här anser jag! De som väljer att ha sex på tv inför miljontals tittare är enligt mig taskigt vaggade och det står jag för, Sex skall ju vara nåt fint är alldeles för privat, Fan nu lät jag som ett sexolog ;)
Sv: Big Brother!!!
mattias - 74: Om, man har kollat på Big brother som du inte verkar ha gjort, så är det faktiskt inte sex hela tiden, faktum är att dom har bara sex när det har gått 75 dagar eller nått sånt.. Visst kan jag hålla med om att dom som är med, är helt totalt dumma i skallen ibland, men jag kollar hellre på Big brother än Antikrundan
Sv: Bästa boken?
knaskamilla & Dragan 2k: Ja, då är det väl bara att invänta fortsättningen och ev. ett slut på historien.
Ibland är livet fantastiskt...
Ibland är livet fantastiskt...
Sv: Bästa boken?
knaskamilla: Den logiska fortsättningen borde väl vara en tråd om en påslagning av fingret, eller?
Sv: Bästa boken?
Hälge: Har vi riktigt tur kan den fortsätta i flera veckor. Fyndigare tråd än den får man leta efter. Jag har läst den flera gånger och skrattar lika gott varje gång.
Sv: Bästa boken?
Visserligen ingen bok, men väl ett lästips (som går att hitta i en bok): tråden om Gaboriks finger i FBKs gästbok här på HS. Det var länge sedan jag skrattade så framför datorn som jag gjorde är jag läste den. Rekommenderas!
Sv: Undra hur dom har på R:E:M kocerten i Globen ?
ernie eagle: Herregud vad illa jag skriver...men knapparna på tangentbordet är lite trög, de vill inte hänga me i mitt tempo..
Sv: Undra hur dom har på R:E:M kocerten i Globen ?
orion: "Kvällen då kärlekens lustar brann"...
Vilken magisk afton! Förhoppningsvis blir även tisdagskvällen magisk och fantastisk!
Fan jag måste djävuskt mkt vatten idag. Hamnade på hotellet mitt emot Globen och där hade Dolken min vän fixat bord och beställt in öl som var upphälld å klar efter konserten.
Dessutom bev det några whisky på det.
ojojoj...
Men fan jag syndat i natt! Nej jag har inte förlustat mig med billiga fruntimmer...
Nej tro´t eller ej jaghar sovit med ett Djurgårdstäcke och nannat på en DIF-kudde!
Hoppas det inte är ett dåligt tecken...
Vilken magisk afton! Förhoppningsvis blir även tisdagskvällen magisk och fantastisk!
Fan jag måste djävuskt mkt vatten idag. Hamnade på hotellet mitt emot Globen och där hade Dolken min vän fixat bord och beställt in öl som var upphälld å klar efter konserten.
Dessutom bev det några whisky på det.
ojojoj...
Men fan jag syndat i natt! Nej jag har inte förlustat mig med billiga fruntimmer...
Nej tro´t eller ej jaghar sovit med ett Djurgårdstäcke och nannat på en DIF-kudde!
Hoppas det inte är ett dåligt tecken...
Sv: Big Brother!!!
Stigsson:
Haha ja jag läste i Aftonbladet, jag bryr mig faktiskt inte, ser hellre på Antikrundan eller språka på serbokratiska eller nåt!!
Haha ja jag läste i Aftonbladet, jag bryr mig faktiskt inte, ser hellre på Antikrundan eller språka på serbokratiska eller nåt!!
Sv: Undra hur dom har på R:E:M kocerten i Globen ?
orion: Skulle va om jag kan muta sonens tjej att vara barnvakt.
Men man är ju inte hemma förren 3 tiden och måste upp och jobba på Onsdag.
Skall smida lite, så återkommer jag.
Men man är ju inte hemma förren 3 tiden och måste upp och jobba på Onsdag.
Skall smida lite, så återkommer jag.
Sv: Undra hur dom har på R:E:M kocerten i Globen ?
Helg Ernest: Ta ett snack med frugan!
Det finns ju andra trevliga döttrar...
Det finns ju andra trevliga döttrar...
Sv: Undra hur dom har på R:E:M kocerten i Globen ?
orion: Skall du ner ?
Är sugen jag med.
Men "Käringa" jobbar natt i morgon så det är kört.
Är sugen jag med.
Men "Käringa" jobbar natt i morgon så det är kört.
Sv: Undra hur dom har på R:E:M kocerten i Globen ?
Helg Ernest: Hoppas att R.E.M-konserten inte är i morgon, för då tänkte jag och dotra min höra helt annan musik i Globen:
"Timrå IK är dom bästa, Heja, heja, heja Timrå..."
"Timrå IK är dom bästa, Heja, heja, heja Timrå..."
Undra hur dom har på R:E:M kocerten i Globen ?
Dotra och några fler från Timrå drog i morrse till "Fjollträsk" för att se
på R.E.M , jag hoppas dom fixar det och får kul.
Själv är man lite orolig ( c :
Man får inte vara dum, så jag bokade in dom på Hotellet i Globen.
För där är koncerten. Man vill ju inte ha dom lös på "Byn" där nere.
Där var och varannan har en flaska rohypnol i fickan för att få nått på "Sylen".
Vadå förutfattade meningar ? Det är väll bara att läsa kvällspressen ! ( c :
på R.E.M , jag hoppas dom fixar det och får kul.
Själv är man lite orolig ( c :
Man får inte vara dum, så jag bokade in dom på Hotellet i Globen.
För där är koncerten. Man vill ju inte ha dom lös på "Byn" där nere.
Där var och varannan har en flaska rohypnol i fickan för att få nått på "Sylen".
Vadå förutfattade meningar ? Det är väll bara att läsa kvällspressen ! ( c :
Sv: Det kompletta albumet?
orion: Vidhåller fortfarande att AC/DC Back in Black från 1981 är en av de bästa.
Är väll inte helt olågiskt eftersom den kom 81 och ligger fortfarande på 6e platts över mest sålda skivor.
Mao. Resten av Jordens befolkning kan inte ha fel !
Är väll inte helt olågiskt eftersom den kom 81 och ligger fortfarande på 6e platts över mest sålda skivor.
Mao. Resten av Jordens befolkning kan inte ha fel !
Sv: Big Brother!!!
mattias - 74: Inte ger det mig mycket att se på men jag kan ha förståelse för dem som vill.
"Big Brother verkart ha som målsätting att ha med nakenmodeller som knappt kan räkna till 10."
Det är väl deras privilegium att göra. Om dom anser att detta ger flest tvtittare=reklamintäkter så kan jag förstå det med. Titta på det eller byt kanal/alternativt stäng av tv'n.
"Vissa av dessa männiksor verkar vara födda i onödan, ;)"
Du skriver detta med en smiley men om detta är det de är födda till så är deras födelse inte helt i onödan trots allt.
;)
"Big Brother verkart ha som målsätting att ha med nakenmodeller som knappt kan räkna till 10."
Det är väl deras privilegium att göra. Om dom anser att detta ger flest tvtittare=reklamintäkter så kan jag förstå det med. Titta på det eller byt kanal/alternativt stäng av tv'n.
"Vissa av dessa männiksor verkar vara födda i onödan, ;)"
Du skriver detta med en smiley men om detta är det de är födda till så är deras födelse inte helt i onödan trots allt.
;)
Sv: Big Brother!!!
Myggan: Ställföreträdande liv...
En hokkykompis sa till sin fru som blåblängde på såpor:
"Vill du se på när andra gör det, eller ska vi göra det själva?"
Den repliken hade tagit skruv, berättade han...
En hokkykompis sa till sin fru som blåblängde på såpor:
"Vill du se på när andra gör det, eller ska vi göra det själva?"
Den repliken hade tagit skruv, berättade han...
« Föregående · 500486 · Nästa »