Café

Grupper · 50921 inlägg · 1049 ämnen
« · 542018 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.


Sv: Hitta bilden!
muzze: Han hade väl mer lugna dagar i talarstolen. Kör på du.

Sv: Hitta bilden!
Metal Guru: Paltetiskt!

Sv: Hitta bilden!
vart är världen på väg.
norrlänningar som vill se bild på kroppkakor - norrlänningar som kan länka bilder på kroppkakor.

blasphemy.

Sv: Döm själv...
65selander:

Han kanske kan få breddband så han kan sköta sina affärer på nätet =)

Sv: Hitta bilden!
Salle: Hela Vemdalen får plats i den kärran :-)
Får väl se om dom får ner planet på [url=www.vemdaleninfo.se/hedlanda]Hedlanda[/url] utan att plöja ut i skogen ett par kilometrar

Sv: Döm själv...
mok: 1 års fängelse enl Aftonbladet blev det för Percy.
Han får väl öppen Anstalt med Hästens säng samt mobiltfn så det går nog ingen nöd på honom.

Sv: Hitta bilden!
förmodligen inte den du var ute efter men...


Sv: Hitta bilden!

Måste lägga in en bonusbild utom tävlan.

[url=www.airliners.net/open.file/825947/L/]Airbus 380's jungfruflygning skedde idag.[/url]


Sv: Döm själv...
FACIT

Percy Nilsson dömd för grovt skattebrott till ett års fängelse

Sv: Hitta bilden!
Skall stå: Att dom inte har så stor arbetslivserfarenhet.

Skyller på att jag är gammal ;-)


Sv: Hitta bilden!
El Maco: Ang MoDoiternas arbtid så beror det på att dom inte är så unga i arbetslivet ännu. ;-)

Själv kommer jag bara upp i 82h denna vecka ;-)
Men som man säger i Svedala "Cash is king"

I väntan på benföringen så kan du få titta på Paleme-kommissionen (källa se länk)

Sv: Hitta bilden!
El Maco: Redax 2 har även ett till fat - fast det står på Islay. Vad synd det är om mig... :D

Sv: Hitta bilden!
El Maco: I Modoboken klagar alla över vad mycket de jobbar stackarna. Vänjer man sig vid 60-timmarsveckor så är det inte så farligt. Den här veckan verkar dock närma sig 100-strecket. Kul! Jag hinner knappt hockeysnacka alls numer, det var bättre förr.

Får jag se Olof Palmes benföring under ett tal.

Sv: Hitta bilden!
Chief: Det är min chans att få leta ifred, på kvällen

Sv: Hitta bilden!
El Maco: Okej'rå, blir det kaos i tråden skyller jag allt på dig. Det känns tryggt.

En Killer Klown From Outer Space vill jag se.

Sv: Hitta bilden!
Poffa: Jag råkar för övrigt veta att Redax 2 är delägare i ett Mackmyra Whiskyfat som vilar ute på Fjäderholmarna

Sv: Hitta bilden!
Chief: Bläurk, åksjukeframkallande. Önska nåt vettja!


Sv: Hitta bilden!
Salle: Vet inte om du godkänner den här, det syns rätt dåligt och det är ingen backe involverad, men det är nån inuti iaf.

Sv: Hitta bilden!
Chief:

[bild]www.aftonbladet.se/sport/0101/06/fokin.jpg[/bild]


Jag vill se en sån därna stor plastboll man kan krypa in i för att, oskadd men antagligen ganska spysjuk, rulla utför en backe eller liknande med.

Sv: Hitta bilden!
Poffa: Din bild var bra mycket snyggare än min. Har du testat whiskyn också, hur lyder i så fall ditt omdöme? Damn, skulle haft en liten Laphroaig att smutta på känner jag. Tror att delar av studiemedlet behöver användas till njutningsmedel istället för tråkig och trist kurslitteratur. :)

Jag vill se en bild på Fokin vid sängkanten, hållandes Källarsons hand.

Sv: Hitta bilden!

Chief:

Godkänd. Jag skickar med den bild jag har som jag tycker är snygg.


Sv: Hitta bilden!
Poffa: Vild chansning...

Sv: Hitta bilden!

Salle:

Många kroppkakor blir det. Jag vill nu se en bild på en whiskytunna från ett svenskt whiskydistilleri. Det skall tydligt synas vilket distilleri det är ifrån.


Sv: Hitta bilden!
Poffa:


[bild]home.c2i.net/w-225465/Saltaag/images/gallerist_stoop.jpg[/bild]

Duger denna så vill jag se Kroppkakor...


Sv: Hitta bilden!

Salle:

Då vill jag se en bild på en man i full färd med att hänga upp en tavla.


Sv: Hitta bilden!
Poffa: Ja va f-n... The ball's in your court.

Sv: Hitta bilden!

Salle:

En sketch så här i all hast. Duger den?


Sv: Hitta bilden!
El Maco: Då vill jag se det fordon som Ezra Lee framförde, med blandad framgång, för första gången i historien.

Sv: Hitta bilden!
Salle: Apselut. Nu en Yankee men lika dödlig vänsterarm för det. Go baby go!

Sv: Hitta bilden!
El Maco: Hoppas detta är rätt...

[bild]sportserver.nandomedia.com/ips_rich_content/401-unit.jpg[/bild]

Sv: Hitta bilden!
Paddan: Då vill jag se Big Unit i Arizonadräkt

Sv: Hitta bilden!
El Maco: Hade iofs tänkt mig en sån här....

Men jag känner mig givmild ikväll, så önska på!

Sv: Hitta bilden!
Paddan: såhärdårå?

Sv: Hitta bilden!
Sannes: Jepp, jag ska ju bli lärare så då gäller det ju att ljuga eller svamla bäst det går om man inte vet svaret på en fråga ;)

Har för mig att robotarna delar bokstäver med ett landskap och ett elitserielag i hockey.

Sv: Hitta bilden!
Paddan:

Hm, sitter du där uppe i norr och ljuger........Fy på dig! :))

Sv: Hitta bilden!
Sannes: Upptäckte att jag for med osanning, mina antavlor är bara sexgenerationers.

Men jag får väl önska ändå...
Då vill jag se de där robotarna som brukar förekomma i Dr Who.

Sv: Hitta bilden!
Paddan: 

Japp, det stämmer så nu är det din tur att önska.

Sv: Hitta bilden!
Sannes: Hmm, kan det vara en sån här tro? Är i varje fall såna jag brukar använda.

Sv: Hitta bilden!
Poffa:

Vad i hela friden, skall jag helt plötsligt önska....

Då vill jag se en bild på en antavla i åtta generationer. Och den skall inte vara halvcirkelformad

Sv: Hitta bilden!

Sannes:

Grattis, Sannes. Önska du.


Sv: Döm själv...
65selander: Han måste åka dit annars e det något rejält fel. Det är ju liksom han som styrt hela MIF och säkerligen fortfarande gör. Bäst för MIF vore att skippa Percy även om det skulle svida ekonomiskt ett tag

Sv: Hitta bilden!
muzze:

Det är tävlingsledningen som skall skriva om ny bild, allt enligt Salles senaste inlägg.
Jag vet inte riktigt vem som är i den sk tävlingsledningen, men det borde väl bla vara Poffa...

Sv: Döm själv...

65selander: Percy är nog i allra högsta grad inblandad i MIF, värvningen av Lilja nu idag är väl ett säkert tecken på det.  Lär inte spela gratis direkt.

Angående domen mot Percy tror jag det landar på nåt mellanting såsom två månaders fängelse eller nåt sånt meningsfullt. 


Döm själv...
Vad tror ni om morgondagens dom mot Percy?
Fria eller Fälla...

"I morgon kan Percy få fängelse
Åklagaren krävde fängelse i minst ett och ett halvt år, medan försvaret tyckte att det var fel att överhuvudtaget väcka åtal."
[url=www.expressen.se/index.jsp?a=275263]Hela artikeln här[/url]

Jag själv tror att han åker dit och det kommer nog att drabba MIF om dom inte redan har avvecklat Percy

Sv: Hitta bilden!

Var är önskemålet på ny bild

Sv: Roliga länkar
Poffa: Denna hittade jag på samma sida som din länk.
Efter texten är suvverän

Sv: Roliga länkar
Poffa: Idioti ? Karln har ju sunda ideer, han säger ju bara vad vi andra igentligen tänker.
Min fru har lovat mig att jag får säga att jag är herre i mitt eget hus.

Sv: Roliga länkar
Poffa: Ja vad säger man? Har han nånsin lämnat stugan? Vet han vad som händer i världen utanför? Han kanske skulle flytta till Thailand?

« · 542018 · »
Sv: Puffes frizon för god musik
mattias - 74: Nä, vi tar väl och dängar av fyra timmar Head Bangers Ball i bästa MTV 80´s stil. Rakt upp och ner bara. Japp!
Sidan sköts av: Peja