Café

Grupper · 50927 inlägg · 1049 ämnen
« · 502029 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.


Sv: Hitta bilden!
Sannes: Klart den dög...
 
Önska nu.

Sv: Hitta bilden!
Sannes:
Det måste duga!
Kom med en förfrågan om en bild nu.

Sv: Hitta bilden!
 
Nu är den stora frågan om jag lyckas med att få till en bild här, är tveksamt kan jag säga men har jag tur så......

Sv: Hitta bilden!
lex:
Inte ens nära.

Sv: Hitta bilden!
Salle: Robert Wells i en lagtröja. Förmodligen en urtvättad sådan och absolut inte ens AIK's reservtröja

Sv: Hitta bilden!
Jag tolkar tystnaden som ett OK och vill därmed se Robert Wells i en lagtröja annan än Solna AIK:s.
 
 
 
 

Sv: Hitta bilden!
scim:
IF Sandvikarna, Matchbild och U15 är ju nästan 15 år gamla. ;-)
 
 
[url=www.kalixbandy.com/fotogalleri/ungdom/U15-S2.html]Sandvikarnas spelare täcker bollen föredömligt. [/url]

Sv: Hitta bilden!
Salle: Tragik kan man sammanfatta din 0.5 poängsbild.

Sv: Hitta bilden!
Salle:

Juste, då efterlyser jag en matchbild med IF Sandvikarna som minst är 15 år gammal.

Sv: Hitta bilden!
Frisco & scim: Nä interiör bilder var svårt. Detta borde ge ytterligare 0.5p (till scim förstås då han var först).
 
Inte lika vacker men ändå vacker på nåt vis...
 

Sv: Hitta bilden!
scim: Fantastiskt. Du får 0.5 poäng för den bilden.

Sv: Hitta bilden!
Frisco:

Jag hittade ingen från insidan men känner mig manad att klistra in den här vackra bilden (se länk).

Sv: Hitta bilden!
Per HApps: www.forsgard.se/images/globen/globen.jpg


Själv vill jag se en bild från en tunnelbanevagn model C5 (naturligtvis från insidan).

Sv: Hitta bilden!
Poffa:
Tallnäs verkar ha somnat så jag hoppar in som backup:)
Jag vill se en bild på Globen, innifrån.

Sv: Hitta bilden!
Tallnäs:
 
Den duger... Din tur att önska.

Sv: HS fest!!!
mattias - 74:
haha ok :p de kanske man gör, vad vet jag.
 
 

Sv: HS fest!!!
mattias - 74:
Men då måste du vara försiktig..Kolla in på min sida hur det kan gå...;)


Sv: HS fest!!!
difzi:

Man känner alla jättebra efter massa sprit i kroppen, tro mig ;)

Sv: HS fest!!!
mattias - 74:
Låter faktiskt ritkgit trevligt :) Men lär man verkligen känna varandra bättre när man är full?
 
Annars låter som en skojig idé :)

Sv: Hitta bilden!
Poffa: Du hittade den finaste bilden. En analog klocka var beställd!

HS fest!!!
Är det inte dags för en Hs fest! Jag känner i ala fall att jag behöver lära känna mina vänner här på Hs ännu bättre och har man dessutom några järn innaför västen kanske liken kommer krypande ur garderoben!! ;)

Kanske Dragan kan boka Scandunavium en Fredag i Sommar ;)

Sv: Hitta bilden!
Tallnäs:
en sådan här?

Sv: Hitta bilden!
Poffa:
 
Ja, länken var det, ja.

Sv: Hitta bilden!
Tallnäs:
 
Duger den i länken?
 
I så fall vill jag se en bild på en analog klocka som är exakt 16.00.

Sv: Hitta bilden!
Tallnäs: Omöjligt ;-)

Sv: Hitta bilden!
66Hagberg: Här kommer bilden! Bra drag...

www.soccerstadiums.homestead.com/files/Arsenal3.jpg

Jag önskar en bild på en vinröd Opel vectra kombi -97 utan rost.

Sv: Hitta bilden!
Mats Edström:
Här kommer bilden.
Jag önskar mig en bild På Highbury Nothbanks Stands när det fortfarande var ståplats.

Sv: Hitta bilden!
Portello:

Tog en liten stund att söka mej fram till Honk.

Verkar som om tråden sakta håller på att sjunka. Ber  omursäkt  för att jag rörde till det med  frågeform iönskningen, ska inte upprepas.

Eftersom det inte händer nåt just nu så tar jag chansen och önskar mej en Fordson Major Diesel, årsmodell 1956.
Har själv haft en sådan och den fungerar faktiskt fortfarande alldeles utmärkt.

Sv: Hitta bilden!
Mats Edström: Japp, det var honom jag menade.

Sv: Hitta bilden!
Per HApps: Jag ville bara distrahera honom med något han inte går iland med.


Sv: Hitta bilden!
Per HApps: NuMo försöker fuska verkar det som.

Sv: Hitta bilden!
NuMo:
Vart är länken till Friscos önskan?

Sv: Hitta bilden!
Frisco: Som vanligt så vill jag se en bild på Övergårds järnvägsstation Sollefteå.

Sv: Hitta bilden!
Jag vill se en bild på den forne Vasalundsdödaren Jönsson som med sitt 6-0 mål för Hammarby mot Karlstad sänkte Vasalund som klubb för alltid. Året var 1989.


Sv: Hitta bilden!
Frisco: Lite synd att den var svartvit men klart ok.


Sv: Hitta bilden!
Men jag följer trådstartarens önskan denna gång.
 
Jag vill se en vinterbild på Kiruna Kyrka.

Sv: Hitta bilden!
Poffa: Det är lite tråkigt att bara vilja se en bild på *************.
Lite borde man väl få linda in det hela.

Sv: Hitta bilden!
Poffa: Bra talat Poffa!

Sv: Hitta bilden!
Salle:
 
Härmed föreslår jag en ny regel till denna tråd. Det skall INTE vara i form av en gåta eller så vidare. En enkel, rak efterfrågan och gärna med lite roliga inslag. Allt för att få ett bättre flyt i tråden.

Sv: Hitta bilden!
url=www.sylvester.se/images/dynamic/articles/gow_andreas_345411.jpg]Ville inte lägga upp bilden då den ev är för stor[/url]
 
 
Jag vill se en vinterbild på den kyrka som invigdes den 8:e december 1912.

Sv: Hitta bilden!
Tallnäs: Din gissning har inte blivit konfirmerad som rätt men jag lägger ut en länk till din önskan ändå.
 
[url=www.sylvester.se/images/dynamic/articles/gow_andreas_345411.jpg]Ville inte lägga upp bilden då den ev är för stor[=url]

Sv: Hitta bilden!
Mats Edström:

Kan det vara Bruce Sweiden?

www.lydsystemer.no/images/dpa/Bruce%20DPA%20003.jpg

Jag skulle vilja se en bild på den gamle Timråspelaren som nu är musiker och spelade på kryssningen "Gays on Waves" 2002 och som framförde låten "I was blind"

Sv: Hitta bilden!
Stigsson:

Vad sägs om en önskan i gåtform...

Jag vill se en bild på en man.
Han är amerikan men har sina rötter i Stöde.
Lever och bor följdaktligen i USA.
Han har jobbat med Quincy Jones sedan 1958.
Dessutom är han mannen bakom Michael Jacksons sound.

Sv: Hitta bilden!
Mats Edström: Du löste den gåtan och får ange nästa bild att söka.

Sv: Hitta bilden!
Portello:
 
Visst menade du den lilla teddybjörnen till vänster?!
 
 

Sv: Hitta bilden!
Portello: Då får någon annan försöka. Jag har ingen aning om vad det är.

« · 502029 · »