Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Den bilden du har lagt ut är ju en reklambild för ABBA - The Show som ska vara på Dalhalla i sommar. Bilden du lagt ut måste vara från något annat ställe eftersom de inte spelat på Dalhalla ännu.
Frisco:
[bild]www.dalhalla.se/bilder/2005/abba.jpg[/bild]
[url=www.dalhalla.se/svensk/2005/050730.shtml]ABBA - The Show[/url]
Vi var ju i SF tidigare. Där finns en byggnad som är (delvis) tillägnad stadens brandmän. Det syns även i byggnadens utformning. Jag vill se den byggnaden.
Jag vill se en ABBA relaterad bild" från Dalhalla.
Paddan: Jag vet att det inte är "en bild på ett sjölejon" men kunde inte låta bli att minnas lite från San Fransisco.[url=www.qedata.se/bilder/gallerier/kalifornien/sjolejon.jpg] Denna bild skulle jag kunnat tagit själv[/url] fast jag skrattade som f-n så bilden hade nog inte blivit lika skarp. Dom låter förjävligare än dom luktar,
Frisco: Skall vi ge oss med F1 efter detta...
[bild]www.gpracing.net192.com/cars/images/1981-MON-Borgudd-ATS.jpg[/bild]
Men du nämnde ABBA. Jag vill se ABBA i "kattdräkterna".
Frisco: Ok, då är det väl bäst att man uppfyller en önskan igen...
Då vill jag se en bild på ett sjölejon.
Jag vill se en bild på en fd ABBA-trummis när han kör racerbil på Monacos gator.
NuMo: Tackar!
Med pågående evenemang i åtanke så vill jag se en JPS-Lotus. Bonuspoäng om två dylika finns på bilden.
NuMo: Håll till godo...
[bild]www.itv.se/amos/sibborat.jpg[/bild]
[url=www.itv.se/amos/]Amos Persson´s håmpäjdg[/url]
[url=www.itv.se/amos/amos1.ram] Skrubbleken (Real Audio)[/url]
http://www.itv.se/amos/
Jag vill se en bild på maskinen som är upphovet till den dryck som är nödvändig till leken "Skrubbleken."
NuMo:
It's a woman.....hmpf.....
Va fasen, det där kan lika gärna hända en man, sådeså!
Frisco:
Okej, då vill jag se en bild på en bil som kör omkring med pumpmunstycket sittande kvar i påfyllnadsröret.
El Maco: jepp, jag visste allt det vid närmare eftertanke... Han springer ju bättre i fel fil än att han filar i fel springa lixom... Sen hittar han ju alltid fimpar i krattan oxå, hela tiden...
Cheif: Du ska alla gudar hava jämte dig, kebab???, fast Frippe lyser ändå alltid mest med solsken i blick.....;-)
Nu gör jag allvar av detta....... Jag synkar nu min tid enligt Bahrains'k F1 tid.... gnatt.....
http://www.formula1.com/
Frippe: Wooo, påve är ju ett kliv ner för dig. Då blir du ju guds lakej, låter bättre med honom som din lakej!
Men du som är tjenis med gud och allt är väl redan nån slags påve?
Palestinernas mål är att få Jerusalem, eller hur ?
Israelerna vägrar lämna bort Jesu högborg Jerusalem till Muslimerna.
¨Jag fick en bra lösning på detta problem av en Isralit.
Han sa att man borde göra som en Vatikanstat av Jerusalem.
Då var alla problem lösta.
För hela konflikten grundar sig i vilken relion som härskar i Jerusalem.
Chief: Han Leif, han med "Skit i traditionerna", han Panduro eller vad han hette, han har helt rätt han....
Fast jävlar, oooops jag svor, jävlar vad förvånad jag skulle bli om den nya påven plötsligt heter Frippe..... betänk då att Frippe har inte ens kört F1 och inte ser han ut som en GB-gubbe heller....;-)
Dröm sött, tänk på mig.........g'natt.......
http://www2.gb.se/index.asp
Tex. konflikten i Israel. Judendom Vs Muslimer
Alt. Angloamerikanskt Vs Muslimer i Irak.
Men det var väl ungefär det Durkheim kom fram till. Graden av social integration avgör hur självmordsbenägen individen är. Han passade också på att förklara varför ändå självmord förekommer i sekter t ex. Om den sociala integrationen är för hög så kollektivet värderas högre än individen ökar risken. Sen finns också något han kallade anomiska självmord, men det är en diskusson för en annan natt.
G'natt med dig!
Chief:
Jag har ingen aning om huruvida det är en synd, jag är inte särskilt insatt i kristendomen. Jag vet dock att en av mina kristna kompisar haft flera vänner inom kyrkan som tagit livet av sig. Hon kunde inte riktigt bestämma sig för om min teori var hållbar eller inte, kanske för att hon själv inte var självmordsbenägen...
Det borde väl för övrigt vara så att alla sorters gemenskap där man känner sig som en viktig del av något är ett sorts socialt skyddsnät, och inte bara religionen i sådana fall?
Well. Idrott som religion har jag som sagt var inget emot. ;) Nu SKA jag i alla fall sova.
Chief: Måste han heta Johannes Paulus....? Han kan ju lika gärna heta Giancarlo, Rubens, Fernando, David, Mark, Juan Pablo, Christian, Kimi, Jarno, Felipe, Jenson, Ralf, Jacques, Takuma, Narain, Tiago, Patrick eller Christijan....
Ja helt rätt.... Dom namnen duger icke enligt mig, förnamnet på den nye påven ska allt vara om jag får råda Ayrton-Ronnie-Reine-Slim........
Så det så..........
