« Föregående · 579669 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Håkan Loob Trophy
knaskamilla: Hade fr mej det låg i närheten iaf men hade helt för mej det iaf var 50 men NHL e ju inte direkt mitt största intresse.
Sv: Wallin?
Danne_l: Jodå Rayman, det stämmer. Wallin förhandlade till sig enn "outklausul" som han kan använda om han inte tar plats i NHL-laget. Dock är det ju knappast troligt att det sker innan nästa fönster. Han lär ju försöka spela till sig en plats först. Men det ser bra ut, det får jag hålla med om.
Sv: Håkan Loob Trophy
Guinness: Många är de som varit manade att försöka, och många är det som medier skriver upp som tidernas bästa, men bara en svensk har mäktat med 50 mål. Vår eminenta lirare och numera sportchef Håkan Loob
Sv: Håkan Loob Trophy
mok: Nä, ingen har gjort 50 mål eller fler mer än Loob, dock har Näslund varit nära...Foppa hade en period när han var hel dock var det flest ass.
Sv: Håkan Loob Trophy
mok:
Var inte Näslund uppe i dom siffrorna för inte så många år sedan? Hm, kanske var då han bröt benet i slutet...
Var inte Näslund uppe i dom siffrorna för inte så många år sedan? Hm, kanske var då han bröt benet i slutet...
Sv: Håkan Loob Trophy
Guinness: Ja se dessa priser :) Dom skriver:
# Håkan Loob är ende svensk som lyckats göra 50 mål under en och samma säsong (1987-88) i NHL.
Har inte Foppa eller nån gjort mer än 50 mål alltså? Hur många har dom kommit upop i?
# Håkan Loob är ende svensk som lyckats göra 50 mål under en och samma säsong (1987-88) i NHL.
Har inte Foppa eller nån gjort mer än 50 mål alltså? Hur många har dom kommit upop i?
Sv: Resa till Timrå?
Danne_l: Goa gubbar kan ni glömma.. :) Har haft säsongskort på stå i LLA ett antal år nu... Har dock en släkting som spelar i TIK, så kanske är man något splittrad.. Därför vore det också extra kul att åka dit!
Nu får ni sluta spöa oss i SM-finalerna. Det börjar bli tråkigt med silver...
Nu får ni sluta spöa oss i SM-finalerna. Det börjar bli tråkigt med silver...
Sv: Resa till Timrå?
Danne_l: Han kan gå med i Goa Gubbar annars.... verkar ju ha samma inställning :)
Resa till Timrå?
Någon som vet om det blir en supporterresa till Timrå nästa helg? Var inne på Wolfpacks hemsida men såg bara resa till Mora.
Vore kul att besöka E.ON. Lång resa kräver mången pilsner va..?
Vore kul att besöka E.ON. Lång resa kräver mången pilsner va..?
Sv: Vår älskade Emil
Bengt:Han beskrev att han var rädd för dottern men att sitta i knät på Emil och dricka kaffe Hmm Tänk om hon spiller
Sv: Vår älskade Emil
mattias - 74: Svårt att vara med på listan eftersom den är baserad på förra säsongen. Vad jag minns spelade ni inte i ES då och eftersom det troligtvis blir en ettårig sejour för er så är ni inte heller med på nästa års lista :-9
Sv: Vår älskade Emil
Svanru:
Inte en enda Leksand in på topp 10!
Då kanske vi kan skrota uttrycket fula Leksand! däremot såg jag 3 st från FBK ;)
Men Nordström borde varit högre opp.
Inte en enda Leksand in på topp 10!
Då kanske vi kan skrota uttrycket fula Leksand! däremot såg jag 3 st från FBK ;)
Men Nordström borde varit högre opp.
Vår älskade Emil
Mannen alla älskar :-)
Han kan inte åka skridskor men sicken kämpe.
Aftonbladets 10 i top lista gällande busar är en lyrisk beskrivning av vår kämpe.
PS undrar hur gamal Sofia är !!
PPS Ni vet väl att han är en ex frölundait :-)
Han kan inte åka skridskor men sicken kämpe.
Aftonbladets 10 i top lista gällande busar är en lyrisk beskrivning av vår kämpe.
PS undrar hur gamal Sofia är !!
PPS Ni vet väl att han är en ex frölundait :-)
« Föregående · 579669 · Nästa »
hehe, jo det e klart...svårt att ersätta en kille som Lundqvist, nära inpå omöjligt...