« Föregående · 564789 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: ny Regel
mok: Tänk dig i den sjunde och avgörande finalen mellan FBK och TIK (allt enligt vår oppionsundersökning) ställningen är 5-4 till FBK med 2 min kvar.
TIK får ett power play. En av deras backar för ett underbart skottläge men precis i skottögonblicket ställer sig pucken på högkant, pucken far som projektil över sargen så var det inget powerplay längre :-)
TIK får ett power play. En av deras backar för ett underbart skottläge men precis i skottögonblicket ställer sig pucken på högkant, pucken far som projektil över sargen så var det inget powerplay längre :-)
ny Regel
Va tycks om den nya regeln att spelarna får utvisning om man skjuter puken över sargen? Bra eller dålig?
Sv: Ny säsong
Svanru: Vi får la se hur det blir med detta med juniorer visst satsas det men att ha massa junisar i laget och att ligga på topp i elitdserien rimmar tyvärr dåligt. Förra säsongen var la egentligen första säsongen på ett tag det var dåligt med juniorer.... men det hade ju sina anledningar. Hoppas verkligen juniorerna får lite speltid denna säsongen så dom kan vara med på allvar nästa.
Sv: Ny säsong
Svanru: Too bad bara att Ramis fot fick sig en rejäl smäll... med tanke på hans läkarjournal på den foten, så hoppas vi att den kommer hålla! (Bruten tidigare och spricka sen tidigare)
skönt med seger mot indianerna iaf:-) verkar som att några spelare lagt på sig ett gäng muskelkilon till denna säsongen:-) Freddan har lagt på sig 5 kilo, och robin jonsson 6 kilo!!
skönt med seger mot indianerna iaf:-) verkar som att några spelare lagt på sig ett gäng muskelkilon till denna säsongen:-) Freddan har lagt på sig 5 kilo, och robin jonsson 6 kilo!!
« Föregående · 564789 · Nästa »