Aftonbladet säger att Cristian Berglund nu skrivit på för Rapperswil-Jona och valde bort FBK..synd tycker jag som älskar Berglund och hans spel stil ger sig aldrig och smäller på kan även faktiskt göra en hel del mål..Fast VF skriver att en överkommelse är nära med Rapperswil efter att han inte blivit nöjd med tvåvägskontraktet florida er bjudit honnom..
Danne_l: Jag tror att 2 forwards samt en back kommer att nappa. Det finns få spelare som skulle motstå betet att få spela i Sveriges bästa klubb i modern tid.
Dragan 2k: Nu missade du allt den kända kanalen Jössehäradsnytt. Den sänder fredagar mellan 21.00-22.00 lokalt över Arvika, Helgeboda, Sulvik, Alstakan och Gunnarsskog
färjestadmilo: Hmm. Du kan nog inte räkna med att se träningsmatcherna på tv. Det finns ingen kanal i världen som är intresserade av att sända träningsmatcher
mok: Några gånger i Toronto, några gånger i landslaget! högga behöver göra fler mål i ES för att han ska få tillbaka den "riktiga" statusen som målskytt:-)
mok: Grym sniper sa jag ju:-) högga har ju en ny salming klubba som har imponerat stort på alla i laget, skjuter grymma handledare, hoppas bara han visar det i vinter också.