Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
eltifoso: Tja, inte vet jag, tänkte att du din vana trogen kanske skulle slå in på det där med underdogstämpeln.
Jag tror att det nog inte råder något tvivel om att FBK kommer att spela slutspel nästa säsong. Vad gäller mitt eget lag så hoppas jag att vi kan gå till slutspel återigen.
J-20 laget är fortfarande med i racet och är rätt överlägset. Bland annat vann man sin kvartsfinalserie med 24-4.
Frölunda har dock önskemål att göra lite som Färjestad när det gäller J-20 biten. Dock med en stor och centralt viktig skillnad. Här är det inte snack om att skeppa vidare ett visst antal talanger in i exempelvis Skåre. Skåre och Bofors har väl sin stomme av spelare som sedermera kryddas med Färjestadstalanger. Frölundas J-20 lag ska vara intakt med unga spelare rakt igenom.
Huruvida denna förfrågan går igenom återstår att se. Helt klart ett intressant grepp då Frölunda är tämligen överlägset i serien. Bland annat ska inte en kvartsfinalserie vinnas med 24-4.
Känns annars lite som Frölunda vill göra en hybrid av sin egen modell och Färjestadsmodellen.