Det har gått riktigt bra i säsongsupptakten och 20 poäng av 24 möjliga var nästan lite bättre än vad jag vågat trott på...och jag är ändå optimist =) Nu väntar SSK hemma och kanske deltar både Lindman och Kalt i matchen. Clabbe kapten sitter dock vid sidan pga sin ryggskada =( Men det ser väldigt bra ut och stärkta efter fler raka segrar, den skönaste mot VF, går vi in och krossar SSK. Jag tror på 6-2. Den enda risken att detta tips inte går in är om underskattning för SSK sker...men det kommer inte hända!
eltifoso: Du byter ju aldrig en vinnande målvakt, så bara att gå med Thelin. Men rätt skönt om Larmi kommer tillbaka att ha honom som back up om det kommer en förlust eller skada.
Nu väntar SSK hemma och kanske deltar både Lindman och Kalt i matchen. Clabbe kapten sitter dock vid sidan pga sin ryggskada =(
Men det ser väldigt bra ut och stärkta efter fler raka segrar, den skönaste mot VF, går vi in och krossar SSK. Jag tror på 6-2.
Den enda risken att detta tips inte går in är om underskattning för SSK sker...men det kommer inte hända!
Mot tre nya pinnar!