Jag trodde inte vad jag läste i dagens Göteborgs Posten. Frölunda hör och häpna med sin kritikerrosade juniorverksamhet vill göra en FBK. I hockeysnack har vi FBK:are slagits för den modellen FBK har valt med juniorlag upp till J 18 samt att övriga spelar i sina hemmaklubbar eller i FBK´s juniorlag Skåre, som är förstärkt med 7-8 seniorer. De bästa går vidare via Bofors och sedan förhoppningsvis till FBK.
Nu vill VF göra samma sak. De har sökt dispens för att deras J-20 lag skall spela i Div 1. Visst är det härligt att vår framåtanda sprids till andra lag :-)
PS Jag skall försöka hitta länk till artikeln eller om någon vill hjälpa mig?
Kaptenen33: Japp, men jag är som supporter mer än bekväm med en åttondel och slippa en veckas väntas som vi fick förra våren och åkte ur direkt Ser gärna åttondel mot DIF och kvart mot ett formsvagt fiskrens
I hockeysnack har vi FBK:are slagits för den modellen FBK har valt med juniorlag upp till J 18 samt att övriga spelar i sina hemmaklubbar eller i FBK´s juniorlag Skåre, som är förstärkt med 7-8 seniorer. De bästa går vidare via Bofors och sedan förhoppningsvis till FBK.
Nu vill VF göra samma sak. De har sökt dispens för att deras J-20 lag skall spela i Div 1. Visst är det härligt att vår framåtanda sprids till andra lag :-)
PS Jag skall försöka hitta länk till artikeln eller om någon vill hjälpa mig?