[f]Målvakter[/f] 72. Wallinheimo 01. Eriksson (ny från Bofors)
[f]Första-femman[/f] 18. Per Hållberg 32. Radek Hamr 10. Marko Jantunen 21. Jörgen Jönsson 19. Peter Nordström (oförändrad)
[f]andra-femman[/f] 25. Martin Lindman (ny från Timrå) 29. Greger Artursson 38. Marcel Jenni 11. Ulf Söderström 74. Dieter Kalt
[f]tredje-femman[/f] 24. Jonas Frögren 23. Mats Trygg 35. Hannes Hyvönen 37. Pär Bäcker 20. Clas Eriksson (oförändrad)
[f]fjärde-femman[/f] 07. Per Lundell 31. Fredrik Olausson (ny från Anaheim) 55. Pelle Prestberg 71. Mats Lindgren (ny från Islanders?) 41. Jonas Höglund (ny från Toronto)
[f]Förluster[/f] Calle Steen, för utlåning till Bofors Jani Virtanen, till Björklöven Marius Trygg, till Hammarby P. Hammarström, till Tappara Thomas Rhodin, till Fribourg André Faust, till Milano
FredrikM: Tusan nu glömde jag skriva in Magnus Arvedsson! Men han är också med i laget till nästa säsong så ni vet! Så Prestberg och Classe får slåss och turas om om den sista forwardsplatsen!
svanru: hehe tycker du!? Micke80: Jo klart Olausson kommer hem.. om nu Looben tillåter! Sen så vem tycker du vi ska ta bort iställert för Steen då? Hehe kan ju hoppa på Höglund... !
FredrikM: jag tycker inte dom borde ta hem Olausson , dels är han långsam , svikare , gammal och slut. Peta Uffe Söderström och sätt in Calle Steen , Calle är en frisk fläkt med framtiden för sig , han kommer bli ruggit bra .
Om man verkligen ska hoppas att någon kommer hem från NHL så är det Richard Wallin
Micke80: Jo Wallin hoppas jag också på.. Men det får nog hända någon gång i framtiden. För han har väl en plats i Minnesota? Ja Olausson är en svikare och kanske börjar bli gammal.. Men ska iallafall inte ha Grönwall där..han är lika långsam... Sen tycker jag aboslut vi ska ha kvar Uffe.. om du tvunget ska ha Steen kvar så får vi kicka Pelle eller Claes Eriksson istället! Arvedsson ska hem!!
Dragan 2k: Ja han är en jävligt bra slitvarg som stanna kvar en herrans massans år... Men med alla de nyförvärven så måste ju någon bort... eh va tusan vi kan ha kvar alla spelarna och köra med en femtefemma också istället!
FredrikM: Eller starta ett FBK 2. Jag börjar redan drömma om finalen 2004 mellan FBK1 och FBK 2. Det löser vi genom att köpa t ex Leksand. De kan kanske bidra med någon spelare.
FredrikM: Wallin blev ju uppkallad till Minnesota från Houston Aeros men bröt foten i sin andra eller tredje match sen dess har jag inte hört mer om honom
[f]Målvakter[/f]
72. Wallinheimo
01. Eriksson (ny från Bofors)
[f]Första-femman[/f]
18. Per Hållberg
32. Radek Hamr
10. Marko Jantunen
21. Jörgen Jönsson
19. Peter Nordström (oförändrad)
[f]andra-femman[/f]
25. Martin Lindman (ny från Timrå)
29. Greger Artursson