« Föregående · 561987 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Rykten
mok: Det var nog Calle steen som kaxade sig mot FRÖ-spelarna ska du se!
Jag tycker att Calle är en mera utpräglad arbetshäst som är nyttig för laget, medans Oscar är något mera av en finlirare, dock inte lika mycket finlirare som Jörgen! Oscar väger dock lite för lätt i ES ännu, behöver några extra kilon när det vankas närkamper, dom extra kilona tycker jag att Calle har! det ska bli spännande att se vad dessa 2 kan uträtta i Leksand i vinter.
Jag tycker att Calle är en mera utpräglad arbetshäst som är nyttig för laget, medans Oscar är något mera av en finlirare, dock inte lika mycket finlirare som Jörgen! Oscar väger dock lite för lätt i ES ännu, behöver några extra kilon när det vankas närkamper, dom extra kilona tycker jag att Calle har! det ska bli spännande att se vad dessa 2 kan uträtta i Leksand i vinter.
Sv: Rykten
Svanru: Ledin till NHL??
Se länk.
Se länk.
Länkar:
http://www.nsd.se/index.php?artikel=151743&option=2&PHPSESSID=ce028e2ff7e976feb5f9acb0651aa5c3
http://www.nsd.se/index.php?artikel=151743&option=2&PHPSESSID=ce028e2ff7e976feb5f9acb0651aa5c3
Sv: Rykten
mattias - 74: När mina ungar tränade hockey kostade det över 15 000 per barn och säsong och då hade de ändå inte några som helst lyxprylar. Nu spelar alla golf med en årsavgift på 1200, utrustning kostade 2500 per barn och den har de använt i 3 år. Tävlingar och träningar betalas oftast av klubben och det finns inga bingolotter. Bollar hittar de på banan i stor mängder efter sneslående gubbar.
Kom inte och snacka om överklassport
Kom inte och snacka om överklassport
Sv: Rykten
LEKSING1977: Sedan så hittar inte jag helelr artiklarna där du säger att Loob är besviken eller vad du nu sa, läser alla artiklar på nyhetsarkivet där våra gamla artiklar hamnar men hittar inte.
Kan det inte vara som så att du läst det i Aftonbladet och sanningshalten i den tidningen vad det gäller hockey känner vi ju alla till
Kan det inte vara som så att du läst det i Aftonbladet och sanningshalten i den tidningen vad det gäller hockey känner vi ju alla till
Sv: Rykten
LEKSING1977: Varför skulle dom vara vänner över huvud taget så vitt jag vet så är dom konkurenter till varandra, dom ska ju ha lite knäll emellan varandra ju tänk om hela hockey Sverige var överens om vilka spelare som skulle spela i olika lag då hade vi inte haft det hockeySvergie vi har i dag.
Sv: Hur mycket älskar vi vårt FBK
mattias - 74: då kommer det att dröjas många många år innan nån ser dig springa naken!!!troligtvis.blir det kval för Brynäs med tanke på deras aktuel trupp
Sv: Hur mycket älskar vi vårt FBK
83 Liljegren: Teoretiskt sett. Teoretiskt sett skulle kommunism fungera?. Men i praktiken?. Knappast.
Likaså fallet med brynäs, det fungerar i teorin, men knappast i praktiken.
Likaså fallet med brynäs, det fungerar i teorin, men knappast i praktiken.
Sv: Hur mycket älskar vi vårt FBK
83 Liljegren:
Jag kan lova dig nu att om Brynäs vinner sm guld skall jag springa Naken på Avenyn ;)
Jag kan lova dig nu att om Brynäs vinner sm guld skall jag springa Naken på Avenyn ;)
« Föregående · 561987 · Nästa »