Sv: Silly season
mattias - 74: Det ser ju onekligen ut att ni värvar spelare av den mjuka typen :-)
Ni kan ju alltid hoppas på en fortsatt NHL konflikt Tie Domi, Rob Ray kanske är lediga annars kan ni gå in på länken nedan och säkert hitta någon annan mjukis.