« Föregående · 783246 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Målvakter
Looben: Här har du ALLA målvakter FBK har använt sen -97, dom två första namnen är dom som stått mest .
Resterande är resever och juniorer som fått sitta på bänken , eller iallafall fått träna med A-laget .
97-98 ROUSSON, Boris
HALTIA, Patrik
ERIKSSON, Fredrik
98-99 HALTIA, Patrik
LECKLIN, Kimmo
LINDFORS, Sakari
ERIKSSON, Fredrik
99-00 TOSKALA, Vesa
BERGKVIST, Per-Ragnar
OLSSON, Tom
FINNSTRÖM, David
ERIKSSON, Fredrik
ENGSTRÖM, Stefan
ANDERSSON, David
00-01 ERIKSSON, Magnus
GERDÉN, Mikael
ANDERSSON, David
BERGVALL, Albin
FINNSTRÖM, David
HJALMARSSON, Roger
JANSSON, Marcus
OLSSON, Johan
01-02 GERBER, Martin
GERDÉN, Mikael
BERGVALL, Albin
ERIKSSON, Fredrik
FINNSTRÖM, David
JANSSON, Marcus
MELLBIN, Marcus
ÖHMAN, Oscar
02-03 WALLINHEIMO, Sinuhe
GERDÉN, Mikael
BERGVALL, Albin
ERIKSSON, Fredrik
HALL, David
ÖHMAN, Oscar
03-04 WALLINHEIMO, Sinuhe
ERIKSSON, Fredrik
ANDERSSON, Mikael
HERMANSSON, Alexander
LEEPEL, Christian
MELLBIN, Marcus
ÖHMAN, Oscar
04-05 GERBER, Martin
HENRIKSSON, Daniel
ERIKSSON, Fredrik
ANDERSSON, Mikael
ELM, Daniel
HERMANSSON, Alexander
LEEPEL, Christian
05-06 HEINO-LINDBERG, Christopher
HENRIKSSON, Daniel
ELM, Daniel
HERMANSSON, Alexander
OLSSON, Oskar
06-07 HENRIKSSON, Daniel
HEINO-LINDBERG, Christopher
HERMANSSON, Alexander
Resterande är resever och juniorer som fått sitta på bänken , eller iallafall fått träna med A-laget .
97-98 ROUSSON, Boris
HALTIA, Patrik
ERIKSSON, Fredrik
98-99 HALTIA, Patrik
LECKLIN, Kimmo
LINDFORS, Sakari
ERIKSSON, Fredrik
99-00 TOSKALA, Vesa
BERGKVIST, Per-Ragnar
OLSSON, Tom
FINNSTRÖM, David
ERIKSSON, Fredrik
ENGSTRÖM, Stefan
ANDERSSON, David
00-01 ERIKSSON, Magnus
GERDÉN, Mikael
ANDERSSON, David
BERGVALL, Albin
FINNSTRÖM, David
HJALMARSSON, Roger
JANSSON, Marcus
OLSSON, Johan
01-02 GERBER, Martin
GERDÉN, Mikael
BERGVALL, Albin
ERIKSSON, Fredrik
FINNSTRÖM, David
JANSSON, Marcus
MELLBIN, Marcus
ÖHMAN, Oscar
02-03 WALLINHEIMO, Sinuhe
GERDÉN, Mikael
BERGVALL, Albin
ERIKSSON, Fredrik
HALL, David
ÖHMAN, Oscar
03-04 WALLINHEIMO, Sinuhe
ERIKSSON, Fredrik
ANDERSSON, Mikael
HERMANSSON, Alexander
LEEPEL, Christian
MELLBIN, Marcus
ÖHMAN, Oscar
04-05 GERBER, Martin
HENRIKSSON, Daniel
ERIKSSON, Fredrik
ANDERSSON, Mikael
ELM, Daniel
HERMANSSON, Alexander
LEEPEL, Christian
05-06 HEINO-LINDBERG, Christopher
HENRIKSSON, Daniel
ELM, Daniel
HERMANSSON, Alexander
OLSSON, Oskar
06-07 HENRIKSSON, Daniel
HEINO-LINDBERG, Christopher
HERMANSSON, Alexander
Målvakter
HAr en grinig kommpis som inte vill tro mig om vilka målvakter som stått för färjestad de senaste åren plus at jag inte sj kommer ihåg exakt.
Skulle därför vara najs om nån kunnig person kunde berätta vilka (förstamålvakter) som stått för FBK sen slutspelet 97...
Tack på förhand
Skulle därför vara najs om nån kunnig person kunde berätta vilka (förstamålvakter) som stått för FBK sen slutspelet 97...
Tack på förhand
Sv: VF-FBK
piff: Jo jag fattar va du menar. Det måste känas shit bra efter en massa år när det gått lite hur som helst att det går bra igen.
Och jag måste erkänna att det kändes lite extra förra året. Silver efter silver och sen äntligen vinna det där guldet.
Men jag tycker ändå att det är äkta lycka varje gång man har vunnit ett guld. Det är en känsla man inte kan beskriva och jag vinner hellre guld lite då och då än att vänta 30 år på nästa.
Och jag måste erkänna att det kändes lite extra förra året. Silver efter silver och sen äntligen vinna det där guldet.
Men jag tycker ändå att det är äkta lycka varje gång man har vunnit ett guld. Det är en känsla man inte kan beskriva och jag vinner hellre guld lite då och då än att vänta 30 år på nästa.
Sv: VF-FBK
Liten_Flicka:
Jag njöt mycket mer vid första tillfället. Andra gången njöt jag på ett annat sätt då hade jag varit med hela slutspelet.
Men tycker fortfarande inte att det är guld som guld... Alltid kul och exalterande med guld att vara bäst en säsong att vara den som alla försöker undvika för att slippa kommentarer.
MEN tänk att säsong efter säsong blivit nedtryckt efter att man åkt ut i kvarten och helt plötsligt kommer man ett år utan förvarning och vinner allt. DET är äkta lycka!
Jag njöt mycket mer vid första tillfället. Andra gången njöt jag på ett annat sätt då hade jag varit med hela slutspelet.
Men tycker fortfarande inte att det är guld som guld... Alltid kul och exalterande med guld att vara bäst en säsong att vara den som alla försöker undvika för att slippa kommentarer.
MEN tänk att säsong efter säsong blivit nedtryckt efter att man åkt ut i kvarten och helt plötsligt kommer man ett år utan förvarning och vinner allt. DET är äkta lycka!
Sv: VF-FBK
Fredberg: Precis. Bra! Man ska våga älska ett annat lag än just det lag som kommer från den staden man föddes i.
DEt beror inte alls på betong i sandlådan. Tvärtom. Vi har haft alldeles för bra uppväxt för att kunna heja på ett såndant lag som Frölunda. Vi fatta redan från föddsen att Färjestad kommer och är det bästa laget i Elitserien och att vi kommer att få många fina minnen med dom. :)
DEt beror inte alls på betong i sandlådan. Tvärtom. Vi har haft alldeles för bra uppväxt för att kunna heja på ett såndant lag som Frölunda. Vi fatta redan från föddsen att Färjestad kommer och är det bästa laget i Elitserien och att vi kommer att få många fina minnen med dom. :)
Sv: VF-FBK
mok: Jag tänkte bara. DEt skulle inte vara omöjligt för det va FBK:are överallt och det är ju många färjestadare här nere i GBG.
Men men Om det ska finnas en annan förklaring då så måste det väl vara så att Färjestad är väldigt omtyckt bland frölundaiter. Eller? DEt finns en liten fbk:are i varje hjärta :)
Men men Om det ska finnas en annan förklaring då så måste det väl vara så att Färjestad är väldigt omtyckt bland frölundaiter. Eller? DEt finns en liten fbk:are i varje hjärta :)
« Föregående · 783246 · Nästa »
Nu hittade jag honom visst på friscos länk, se vad jag kan =)