Sannes: Riijkard måste ha fått ett frispel idag,för första gången denna säsong valde han att ställa upp med en 4-4-2 uppställning,o varför vet ingen,han satte kanske den snabbaste yttern i hela La Liga på bänken(Guily)......men i andra så kom Guily in i spelet o man gick tillbaka till sin grunduppställning 4-3-3 igen.
Efter den rockaden fick man igång sitt beryktade kantspel igen,men man lyckades inte vända på matchen!!
Riijkard kommer nog få svara på ett o annat i spanska pressen de närmsta dagarna!!
"Jag tyckte italienarna filmade hela tiden men jag kanske är ensam om det. "
Som sagt inte den bild jag har av Italienarnas instas i VM.
"Är du unitedfan så förstår jag om du klankar ner på Gerrard eftersom du garanterat tycker Ronaldo är bäst i världen ??"
Ja jar är United fan, men det har ju inte med det att göra här. Har själv tyckt att Ronldo faller lätt, men samtidigt så har jag sett hur han har förbättrat sin tendens att falla lätt jämfört med första säongen han gjorde i England.
Blir lätt rätt lustigt när du skriker ut att Ronaldo är en skam för fotbollen i England. Men sedan när någon nämner att Gerrard har fallit väldigt lätt två gånger i försök att få med sig en straff denna säsong, så låter det på dig som att "jaja två gånger är ingen gång".