Fotboll

16160 inlägg · 40 ämnen

Premier League

« · 1540142 · » Till forumet


Sv: Premier League
mattias - 74: Hehe.. skön humor :) Och såhär långt finns det väl inget vad gäller Chelseas formkurva som bevisar motatsen.. :)
Kommentera


Sv: Premier League

renen:

Lite fakta om filmningar i Premier League

Kommentera

Sv: Premier League

renen:

Chelsea har sparkat Ancelotti, AVB och Di Matteo på kort tid. Man ersätter med Benitez.. Humor.

Kommentera

Sv: Premier League
mattias - 74: Mot CL -:)
Kommentera

Sv: Premier League

mattias - 74: Ja hade han inte tagit de röda så hade nog tottenham slagit arsenal, om man ser till första kvarten iaf då tottham var riktigt vassa

Kommentera

Sv: Premier League

Äntligen en seger och riktigt imponerande spel stundtals. Skönt att se Suarez står på benen i flera matcher i rad nu i flera situationer där han tidigare slängt sig och apat sig. Rodgers har nog tagit honom i örat.

Skönt att resten av resultaten gick våran väg. nu börjar klättringen ;)

Kommentera

Sv: Premier League

Berka:

Adebayor är Arsenals hjälte nu. Vilken jävla idiot han är.

Kommentera

Sv: Premier League

mattias - 74: Ja dom har en bänk som nog inget lag förutom kanske city kan mäta sig med, och tyvärr så är udt ett lag med ett grymt bra grundspel, dom vet att dom kan vinna bara dom följer spelplanen och de gör dom oftast. 

Kommentera

Sv: Premier League

Berka:

Man måste imponeras av United. Sjukt jävla bra lagmoral och dom vinner trots att de inte spelar bra alls. Trygghet och stabilitet i laget är nånting som är a och o. Jg tror tyvärr man får se dom vinna detta år också. Att ha ett sparkapital som Chicarito på bänken är nödvändigt. var har Liverpool? Shelvey och Henderson? Jag är bitter.

Kommentera

Sv: Premier League

Berka:

United visar moral återigen och har vänt ett 2 - 0 underläge

Kommentera

Sv: Premier League

Arsenal-Fulham, en otroligt viktig match om arsenal ska hänga på tåget eller tappa ännumera mark. 

alexander kacaniklic spelar inte från start men det gör däremot wallcott i arsenal

Kommentera

Sv: Premier League
mattias - 74:Såg tyvärr ganska lite av all go fotboll i helgen då jag hade middagsbjudningar både fredag å lördag, men jag såg uniteds 3-2 mål som du säger är solklart offside, sen att torres får ett gult i den sista situationen är otroligt billigt för att inte säga löjligt. 
Kommentera

Sv: Premier League

Berka:

Förvånad att United återigen får hjälp av domarna? Liverpool får ett mål bortdömt för offside som " inte är offside " medans united får ett mål godkänt där Chicharito är solklar offside när bollen slås. Chelsea får dessutom Torres felaktigt utvisad. Chelsea har anmält domaren till FA för att denne skulle använt otillåtet språkbruk till Chelseaspelarna.

United är så jävla äckliga!

Redigerad kommentar

Kommentera

Sv: Premier League
Kommentera

Sv: Premier League

JD:

Suarez får så mycket skit för sina filmningar,  men Bale filmade just till sig en straff igen i Landslaget mot Skottland, vart är spaltmetrarna och hatramsorna mot honom?

Kommentera

Sv: Premier League

JD:

Inte första gången där heller. SUCK

Kommentera

Sv: Premier League
Bale behärskar också den ädla konsten.
Kommentera

Sv: Premier League

Bissett_19:

Bra skriver artikel av Liverpools redaktör Herner på svenska fans. Fler som tröttnat på han skådespelerier.

Man tycker ju att en så skicklig forward som suarez inte behöver hålla på med det här. Jag hoppas nästan man straffar honom i efterhand annars kommer detta eskalera tror jag tyvärr.

Kommentera

Sv: Premier League

Bissett_19:

Trist och se, han borde lärt sig nu efter ett par år i England, märks också i vissa situationer under matcher där han också där han skulle haft straff eller frisparkar men att ryktet hunnit ifatt honom tyvärr. Straffen mot Norwich förra helgen är ett bra exempel då försvararen slår en armbåge på honom men domaren friar.

Kommentera

Sv: Premier League
Undra om Suarez benpipor rök i denna kapning?
Kommentera

Sv: Premier League
mattias - 74: Han är ju kännd för att inte vara den vassaste kniven i lådan direkt!
Kommentera

Sv: Premier League

Berka:

Klantigt och onödigt av Cole. Men vad kan man förvänta sig.

Kommentera

Sv: Premier League

Berka: Synd att inte Arsenal fixade X. Jag som United fan ser gärna ett par Chelsea förluster snart, iaf att de tappar poäng :)

Vet inte vad man ska säga om City dock. De har inte börjat ligan bra och just nu 1-1 mot Fulham. Ingen lätt bortamatch men de behöver 3 poäng.

Kommentera

Sv: Premier League

Bra match. Pinsam insats av oscar och hazzard som lägger sig i alla närkamper, fittor!

överlag en toppmatch där Arsenal bör ha vunnit då man är det klart bättre laget men petr chek står för flertalet monsteräddningar.

Detta är ur kul att arsenal som är så utdömt innan säsongen iochmed alla tapp på bra spelare , ändå spelar bättre och atraktivare fotboll än chelsea som värvat bra och ikväll är det klart starkare laget.

Kommentera

Sv: Premier League

Metal Guru:

Ser ut som att Liverpoolspelaren är först med sin högerfot, vad tycker du? Kollar man noga flera gånger är det så jag upplever det, satsningen av Van persie är idiotisk dobbarna klart först.

Kommentera

Sv: Premier League
mattias - 74:
Vem är först på bollen? 
Kommentera

Sv: Premier League

T T:

Undrar vad Rytter och alla de andra Unitedfansen säger om den här, Ferguson skall ha sagt att " Shelveys tackling var ful och kunde orsaka skada " Vad säger han om den här då tro den gode SAF? Solklart rött om du frågar mig.

Kommentera

Sv: Premier League
Stefan: Medhåll.
Kommentera

Sv: Premier League

Frisco:

Evans menar du? Shelvey går in med sitt högerben och jag ser inte någonstans att det är ett rött kort på Shelvey om Evans som kommer in från andra hållet på liknande sett går fri.

Kommentera

Sv: Premier League

Peja:

Nej det var det inte för Unitedfansen tycker alltidl att alla domslut dom får med sig är korrekta. Frågar du mig var det en bedrövlig domarinsats som avgjorde till Uniteds fördel men vad vet jag som gnäller värre än Ferguson?

Redigerad kommentar

Kommentera

Sv: Premier League
Rytter: Evans fällning på Suarez var ju en mycket klarare straff än Johnson på Valencia...
Kommentera

Sv: Premier League

mattias - 74:

Jag vet att SAF brukade gnälla mycket på dommaren, men jag tror faktiskt att du nu på senare tid har passerat honom. Grattis!

Angående straffen så tycker jag inte att det är filmning eller feldömd, det är ju inte så att Valencia bara tappar balansen just när han ska skjuta, Johnson slänger in ett ben framför och träffar Valencia över benet men missar bollen och straffen är ett faktum.

Tycker att kommentatorn sammanfattade det bra. "Klumpigt agerande av Johnson, han sätter sig själv i en jobbig situation där, hade han fortsatt med sin löpning hade han kunnat hinna in före Valencia och blockerat skottet eftersom Valencia var på väg ur vinkeln"

Genom att kasta in benet framför när han ligger lite bakom så kan det gå vägen ifall han träffar bollen men missar han kommer han dra på sig en straff. OCh vi vet ju hur det gick denna gång.

Kommentera

Sv: Premier League

Frisco:

vad gör då Evans, såg inte att han satsade så mycket förrän efter jag sett reprisen. Undrar om Halsey sover gott. Van Persie borde haft rött kort för sin satsning " tvåfotare " Feldömd straff, valencia tappade balansen i samband med att Johnson kommer på honom i ryggen, korrekt utvisning på Shelvey det säger jag inget om men Evans borde haft rött också.Sedan är det konstigt att inte Evra får minst gult i 1:a på kapningen utanför straffområdet när Shelvey får rött.

Kommentera

Sv: Premier League
Stefan: Det enda han gör är en vacker tvåfotare.
Kommentera

Sv: Premier League

mattias - 74:

ser faktiskt inget idiotiskt i det Shelvey gör

Kommentera

Sv: Premier League

Dream Team:

Liverpool spelar ut united så gör Shelvey en idiotgrej, dock när man ser reprisen så går Evans in minst lika tufft med båda dobbarna, träffar iof bollen men satsar minst lika hårt. Shelvey är en de spelare jag alltid ifrågasatt varför han spelar.

Redigerad kommentar

Kommentera

Sv: Premier League
mattias - 74: Oj, det där kändes lite otippat, faktiskt. Men riktigt värdigt och fint var det. Livet är och förblir ju alltid större än fotboll, speciellt vid tillfällen som de här.

Respect, Everton!
Kommentera


Sv: Premier League

Peja:

Fin hyllning av Everton till offren vid Hillsborugh innan matchen på Goodison man blev lite rörd. RESPECT!

Redigerad kommentar

Kommentera



Sv: Premier League
mattias - 74: Okej, då är jag med. Tack!
Kommentera

Sv: Premier League

Dream Team:

Dom hyllar dom 96 personer som dog vid Hillsboroughkatastrofen.

Kommentera

Sv: Premier League
mattias - 74: Är det bara jag som inte förstår vad det handlar om?
Kommentera


Sv: Premier League
mattias - 74: Det finns idioter åsså finns det IDIOTER
Kommentera


Sv: Premier League

scim:

Carroll till West Ham på lån över säsongen. West ham sägs även betala hans lön, detta är dock inte bekräftat än!

Kommentera


« · 1540142 · »