Fotboll

Grupper · 16898 inlägg · 42 ämnen

Premier League

Sv: Premier League
Jösses vilken jävla prislapp

mattias - 74: Spurs agerar efter en rekorddålig säsong.

"En placering som Premier Leagues 17:e bästa lag av 20 var för dåligt.

För trots att Ange Postecoglou ledde klubben till dess första titel på 17 år tvingas han alltså bort ”efter en tids överseende av klubbens insatser”.

”Styrelsen har slagit fast att de bästa är att genomföra en förändring. Trots en positiv start på ligasäsongen 2023/24 spelade vi in 78 poäng på våra 66 sista ligamatcher”, skriver klubben.

Postecoglou:
– Att få leda en av Storbritanniens historiska fotbollsklubbar och återge den den ära den förtjänar är något jag kommer bära med mig resten av livet."

www.expressen.se/sport/fotboll/premier-league/bekraftat-ange-postecoglou-sparkas-av-tottenham/

Rip Kirby:

Kaffepengar ;)

Glad att han inte valde City.

Kevin De Bruyne uppges f.ö. när en övergång till Napoli

mattias - 74:

Tillägg

De Bruyne är klar för Napoli

mattias - 74: 1,64 miljarder, herregud! På tal om kaffepengar eller? ;)
Kanske man får lite bättre payoff jämfört med Nunez som jag fattar inte varit helt lyckad?

mattias - 74: Vill inte säga att De Bruyne är på dekis, men han har väl sett sina allra bästa dagar?

Rip Kirby:

Wirtz skall bli spännande att följa, har ju tokdominerat i Landslaget de matcher jag sett.

Nunez vill ju vara kvar men nu lär han få mindre med speltid så jag ser honom kanske i ett annat lag i PL där han får mer speltid

mattias - 74:
In med Göykeres

Rip Kirby:

Så tragiskt

Vila i frid Diogo

mattias - 74: Fy fan. Så ung och tre barn som mister sin pappa också. Känns nästan overkligt.

« · 2885460