Dream Team: Fulham ligger under med 1-0 mot Villa.
Och Everton kvitterade just mot Wigan.
scim: Trots att jag gärna ser att City förlorar poäng så måste jag hålla med dig. Barry påverkar inte spelet och därför ska han inte tas in i bedömningen. Och linjedomaren skall inte vinka förrän en offsidestående spelare medverkar i spelet, alltså vinkar linjedomaren för tidigt.
Såg inte så bra ut för Richards, hans knä verkade inte kunna hantera belastning. Ledbandsskada, kanske?
LL: Nästan synd att det inte blev straff. Den hade vP skickat 2 meter över och vi hade vunnit med 2-0, istället. Men nästa gång, då jäklar kommer Fletcher träffa mer rent på spelaren.
Jag lägger till en :-) så att alla förstår och ingen går i taket. En eller annan Poolare kan ju snedtända.
LL: Fletcher träffar boll och Almunia träffar Rooney. Eduardo däremot, det enda som träffade honom var väl Celtic-fansens hat.
Bissett19: Jag tycker inte Almunias utrusning är så feltajmad. Han blir lurad av att Rooney, som alla motståndarsupportrar kallar tjock, är så pass snabb som han är.
Diaby däremot, han är inte ens nära att lyckas få bollen utanför målramen. Trots att han har rätt gott om tid.