Projta: Nej karln ser ju ut att vara 87 år och bakfull. Nani är en katastrof som vanligt. 2 byten i halvtid eller jag stänger av skiten ... stackars Rooney.
mattias - 74: Johnson var grym, som vanligt får man nästan säga. Pool klart värda segern, 12-5 i skott på mål, 25-8 i målchanser. Tack Captain Fantastic!
Bolton på Lördag, allt annat än vinst är ett misslyckande. Lottning på Torsdag i Gruppspelet i CL, hoppas vi får en svår grupp. Nog det bästa om de skall tända till.
Att Torresd gnäller är inte konstigt då han visade domaren sin sönderdragna tröja, han borde haft en del frisparkar med sig igår. Som Jonas Dahlqvist sa igår, " Torres börjar likna mer och mer en Premier League spelare " Tror han syftade på blåtiran och stygnen på ögat :)
Mascherano däremot måste lära sig att hålla käften. För övrigt är det nånting som är fel som du säger. undrar om det finns ubstans i dom där rykterna som flurerade förut om att rafa skall få sparken, jag tror iaf inte det. Finns ingen att ersätta med. Dalgleish kanske då han filmades en del igår på Anfield.
sylf: Lucas och Babel måste bort, sen måste luckan efter Alonso fyllas sen lite spets i anfallet. Sen gnälldes det alldeles för mycket igår,undra om det är dålig stämning i laget.
Alonso saknas absolut men det är trots allt framåt som du säger som rafa behöver värva. Förstår inte varför han lägger ett bud på Van Der Vaart. Hade varit perfekt för gruppdynamiken som du brukar säga :)
mattias - 74: "det finns så mycket kvalitet i laget och det finns fortfarande chansen att utmana om titeln på allvar."
Näe, det är precis det som saknas. Alonso,Hyppiä saknas, det plus det faktum att dumRafa inte köper en anfallskompis till Torres, gör att det blir tufft att ens nå en CL plats. Ett mittfält bestående av Lucas,Mascherano och Babel kommer aldrig att vinna nåra titlar!
Helt klart en tung start på ligan för pool men det kan endast bli bättre, det finns så mycket kvalitet i laget och det finns fortfarande chansen att utmana om titeln på allvar.
Gerrard får ta på sig förlusten igår, han var absolut inte sämst igår, långt ifrån. Hans tackling blev matchavgörande Däremot så var Lucas bedrövlig, tycker benitez borde bänka honom nu eller skicka hem honom till Brasilien. Johnson är hur bra som helst varje match, där har Liverpool gjort en riktigt bra värvning.
Looser skulle jag inte vilja kalla det mer att han är övertänd, man gör inte den där tacklingen oavsett vad du heter :)
Nu blir det sängen och 90 jobbiga minuter mot Bolton på Lördas. Spelar dom som idag så blir det en ny förlust. Taktisk seger av villa. Lucas visar att han är värdelös som jag påpekat länge. God natt