Fotboll

Grupper · 16875 inlägg · 42 ämnen

Premier League

Sv: Premier League
Projta: Nej karln ser ju ut att vara 87 år och bakfull. Nani är en katastrof som vanligt. 2 byten i halvtid eller jag stänger av skiten ... stackars Rooney.

Hence: inte för att jag håller på varken United eller Arsenal..
Men hur fan kan han spela med Giggs, han är ju inte med för 5 öre eller 1 öre =)

Hoppas hårt på 0-0 mellan United och Arsenal nu!

mattias - 74: Johnson var grym, som vanligt får man nästan säga. Pool klart värda segern, 12-5 i skott på mål, 25-8 i målchanser. Tack Captain Fantastic!

Poffa:

såg att det blev 2 - 3, hörde även att gerrards 2 - 3 var snyggt. Skall se höjdpunkerna senare. Johnson var tydligen bäst på planen?

Projta: Crouch hänger in den efter 47 försök ;-)

mattias - 74: Ni får dock bra hjälp av domaren, så än är inte hoppet ute.

mattias - 74: Fan ribb helvetet :)

Poffa:

Det räcker med att läsa på liverpools diverse forum för att förstå att det inte var bra :)

mattias - 74: För ditt eget bästa, strunta i streamen. 2-1 till Bolton efter att Pools försvar agerat på korpnivå.

mattias - 74: Har du fått igång den än? Annars missade du Boltons ledningsmål, 2-1. Kaos i Liverpool-försvaret.

Bissett19:

Har inte sett honom så kan inte svara på din fråga. Nu jävlar skall jag hitta en stream som funkar, morsans skitdator är inte som min direkt =)

mattias - 74:

Verkar vara en flexibel grek...

Bissett19:

På pools svenska fans forum som dominerar han i luftrummet!

Bissett19: från AEK Athen om jag inte minns fel !

mattias - 74:

Var har Benitez hittat den där greken?han är just nu Boltons farligaste forward..

mattias - 74: 1-0 Davies ;)

mattias - 74: Grattis Bolton.

sylf:

Lucas med i startelvan, idag blir det 3 härliga poäng.

mattias - 74: Ni måste ju ta alla våra spelare från den bästa klubben :)

Dragan 2k:

Robben är klar för Bayer Munchen så du slipper honom i United :)

mattias - 74: För att Rafa är dum i huvet!

mattias - 74: Han var bra i Sevilla.

sylf:

Det här förstår jag inte riktigt. Killen har floppat i varje klubb han spelat. Varför skall Benitez värva honom för då?

sylf:

Robben bvore nånting i Liverpool, han är bättre än Lucas men Liverpool har en bra gruppdynamik eller hur? :)

sylf: Spot on. Plus att han lirat i Chelsea.

Men det var väl onödigt att jämföra honom med brassen som lirade i Inter förut:-)

mattias - 74: Kanske för att han är en filmande apa, inte långt från Ronaldos klass.

Dragan 2k:

varför ogillar du honom?

Usch!
Lika mycket som jag gillar United lika mycket ogillar jag Robben.
Alex - håll honom på avstånd.

http://fotboll.expressen.se/Internationell%2Bfotboll/1.1683515/united-har-stallt-in-siktet-pa-robben

70 Rodrigues:

Nu tycker jag du inte skall vara sån, spurs kommer dala :)

Bissett19: Spurs också ;-)

70 Rodrigues:

Jo dem har börjat bättre än förväntat...

Sylf: Liverpool går bra ;-)

renen:

Bolton på Lördag, allt annat än vinst är ett misslyckande. Lottning på Torsdag i Gruppspelet i CL, hoppas vi får en svår grupp. Nog det bästa om de skall tända till.

mattias - 74: Ja fast Manc U började lite knackigt ifjol,så jag ger dom ett par matcher till.

renen:

Jo precis och därför blir det en dyr historia om de sparkar honom. Man får lika bra inrikta sig på att ha CL som huvudmål i år igen..

mattias - 74: Har inte Rafa skrivit ett långtidskontrakt?

renen:

Att Torresd gnäller är inte konstigt då han visade domaren sin sönderdragna tröja, han borde haft en del frisparkar med sig igår. Som Jonas Dahlqvist sa igår, " Torres börjar likna mer och mer en Premier League spelare " Tror han syftade på blåtiran och stygnen på ögat :)

Mascherano däremot måste lära sig att hålla käften. För övrigt är det nånting som är fel som du säger. undrar om det finns ubstans i dom där rykterna som flurerade förut om att rafa skall få sparken, jag tror iaf inte det. Finns ingen att ersätta med. Dalgleish kanske då han filmades en del igår på Anfield.

sylf: Lucas och Babel måste bort, sen måste luckan efter Alonso fyllas sen lite spets i anfallet.
Sen gnälldes det alldeles för mycket igår,undra om det är dålig stämning i laget.

sylf:

Alonso saknas absolut men det är trots allt framåt som du säger som rafa behöver värva. Förstår inte varför han lägger ett bud på Van Der Vaart. Hade varit perfekt för gruppdynamiken som du brukar säga :)

mattias - 74: "det finns så mycket kvalitet i laget och det finns fortfarande chansen att utmana om titeln på allvar."

Näe, det är precis det som saknas. Alonso,Hyppiä saknas, det plus det faktum att dumRafa inte köper en anfallskompis till Torres, gör att det blir tufft att ens nå en CL plats. Ett mittfält bestående av Lucas,Mascherano och Babel kommer aldrig att vinna nåra titlar!

Random:

Helt klart en tung start på ligan för pool men det kan endast bli bättre, det finns så mycket kvalitet i laget och det finns fortfarande chansen att utmana om titeln på allvar.

Gerrard får ta på sig förlusten igår, han var absolut inte sämst igår, långt ifrån. Hans tackling blev matchavgörande Däremot så var Lucas bedrövlig, tycker benitez borde bänka honom nu eller skicka hem honom till Brasilien. Johnson är hur bra som helst varje match, där har Liverpool gjort en riktigt bra värvning.

mattias - 74:

Snacka om blicklös tackling!!!

Liverpool ligger i mitten efter 3 omgångar. Helt klart kört för dom nu :D

Poffa:

han trodde nog att han skulle träffa, han hade ju inte direkt räknar rätt om man säger =)

Nu handlar rafa en till mittback skall du se, framåt är vi ju bra.

mattias - 74: Jag väljer att kalla det looser när man, 2 minuter efter att man reducerat, fäller en spelare som är en industrisemester ifrån bollen.

Poffa:

Looser skulle jag inte vilja kalla det mer att han är övertänd, man gör inte den där tacklingen oavsett vad du heter :)

Nu blir det sängen och 90 jobbiga minuter mot Bolton på Lördas. Spelar dom som idag så blir det en ny förlust. Taktisk seger av villa. Lucas visar att han är värdelös som jag påpekat länge. God natt

Oh Gerrard, Gerrard, you missed that tackle by 20 yards...

ante08: Gerrard kan dra till baren och slåss!! Ser inte bra ut för Liverpool :=)

jaha gerrad skänker bort matchen genom att vila gör 1-3 kändes som att pool hade kommit in i matchen innan Gerrad gjorde det där.

« · 1172730 · »