T T:
Den där puben var jag på innan matchen mot Arsenal i FA cupen 2007 och jag kan väl säga som så att man hade tur att man var där tidigt 2 timmar före match var det fan inte lätt att röra sig där inne :-)
Guidade turen var en upplevelse på Anfield men vi fick inte röra tröjorna för rädslan av baciller :-)
Redigerad kommentar
sylf:
varför skulle det inte vara det. Tror inte dom hänger plagiat i omklädningsrummet och säger till gästerna att INTE röra dom.
renen:
Tänk om man skulle dela ut Premier League guldet till det laget som spelade bäst fotboll varje säsong, då skulle Arsenal ligga bra till. Det är en fröjd att se ungdomarna leka med Pompey. Ramsey gjorde precis sitt första PL mål tyckte jag mig höra. ställningen 0 - 3
Redigerad kommentar
Frisco: Ja, det var tydligen första gången som ingen engelsman fanns med i förstaelvan i något av lagen i en PL-match. Men en massa regler om inhemska spelare tror jag inte alls på, dessutom bryter det mot EU-lagar att införa sådant. Det finns dessutom många yngre spelare som kan bli hur bra som helst, ta tex Milner och Ashley Young i Villa som redan börjar bli etablerade i landslaget. Noterbart är i sammanhanget också att Arsenal har många engelska spelare på gång underfrån, spelare som Jay-Emmanuel Thomas, Craig Eastmond, Jack Wilshere, Kieran Gibbs och Tom Cruise (jo, han heter så!) har alla stora möjligheter att bli bra spelare. Just Arsenal vann i våras såväl Premier Academy League som FA Youth Cup (motsvarande U18) med ett lag bestående av en klart övervägande del engelska spelare. Även Man City lär ha en hel del talanger (scim kan antagligen fylla i här) på gång.
LL:
Liverpool har ju 3 engelsmän i sin startelva och det får ju ses som rätt bra. Johnsion, Carragher, och Gerrard. Man har Spearing, Kelly och Darby som får några inhopp då och då. Kelly kommer nog vara en A lags spelare inom ett par år.
mattias - 74: fast Carragher och Gerrard har inte så många år kvar på högsta nivån. Just nu diskuterar vi unga talanger :-)
Bissett19:
Han är inte ensam om att ha underpresterat denna säsong. Han gör dock ingen av sina bättre säsonger men man märkte mot Wolves att han är viktig då han kliver fram och gör 1 - 0. Pool är beroende av en 100 % Gerrard men så har det inte varit denna säsong, därav kräftgången i ligan.
Liverpools tröjor kommande säsong.
http://www.lfconline.com/news/tmnw/next_seasons_liverpool_kits_revealed_480205/index.shtml
Redigerad kommentar
Patrick Vieria till ManCity (se länk). Tveksamt om en spelare som på senare tid har haft svårt att hänga med i den temposvagare Serie A och har varit skadad rätt mycket fortfarande ska kunna hålla klassen i Premier League.
LL:
Chamkah från Bordeuax skall vara nära Liverpool. Oerhört intressant spelare som gör mycket mål i Frankrike, sedan snackas det om Maxi Rodrigues till pool. Lär bli några intressanta veckor framöver här.