Kollade faktikst på matchen igår jag också, mest för den Beckhamälskare jag är. Enda behållningen var att se samarbetet mellen Ronaldinho och Pato, dom hittar varandra riktigt bra och zlatan var helt ok.
Kan ju vara så att folk har tröttnat på Seria A eftersom det under flera år förekommit muthärvor och dylikt. De har sig själva att skylla att folk , medvetet eller omedvetet, pratar skit om ligan. Milan borde haft en straff och Inters ledninsmål borde inte godkänts men det är som sagt Italien vi pratar om.
Lite Transfer: 13.45 Lite svenskt igen och intressanta uppgifter kring min gamle lagkamrat i Smålandslaget, Rade Prica. Enligt ett tips ska Ljungby-sonen vara i Genua för att skriva på för Sampdoria...
Lite förvånansvärt att dom spelar den redan idag när den blev uppskjuten från igår. Brukar man inte spela den senare ? Sedan är det konstigt att den går klockan 15 på en vardag !
Det är inte förens nu jag fundrar på varför det finns dommare i Serie A-B-C, Efter att ha sett matchen mellan Inter-Roma, så går Inter vidare på grund av ett Offside mål " ett solklart sådant"
titta tex på helgen möten när Lecce spelade hemma och fick 2 straffar med sig oh sedan kunde vinna med 2-1
Ibland funderar jag på om inte Moggi var den smartaste av dem alla, för på nått sätt så tror jag inte att vi har sett klart med detta mygel o fuskandet i den Italenska fotbollen..
Nu säger jag inte att det var just så i denna match, men enlig Italensk radio som jag lyssnade på , så sägs det att dem förre stjärn dommaren Collina hade 2 liv vakter med sig i matchen i Milano...
Så ett stort suck från mig och jag hoppas på en rättvis fotboll i Italien. just nu känns det som en lång lång lång väg att gå.
Jag är inte någon som sörjer att Kaká inte kommer. Skulle han värvats så hade det varit värt mer i PR än vad han förmodligen hade bidragit till laget, och trots att han är en av Serie A's bästa spelare så är det ju långt ifrån någon garant för att han skulle lyckas i Premier League. Sett på så vis så är faktiskt Bellamy ett säkrare kort än Kaká, åtminstone på kort sikt (och City värvar ju kortsiktigt nu).
Nä, in med en vänsterytter, målvakt och en mittback nu lite snabbt så är jag nöjd.
Bissett19: vart 3-1 till slut, Ibra 1 mål där ! Härligt att Roma van med 1-0 i 92a minuten kom målet av Baptista! Nu mår jag gott, hoppas nu på att Juve vinner mot Lazio
mattias - 74: Från officiellt håll (dvs varken från Milan eller Liverpool) har det inte bekräftats att Agger är klar för Serie A. Med tanke på hur jag verkligen inte vill att han ska lämna Pool, så inväntar jag verkligen officiella källor... Kom igen Rafa, få grabben att stanna!
mattias - 74: Näe, nåt jävla Milan lär jag inte följa. Synd att han lämnar är det i vilket fall som helst, jag trodde han var Samis ersättare. Förmodligen satsar dom på Sami, Carra, Skrtel.... Jävla skit!
Bara att gratulera Milan till ett bra och tufft nyförvärv. Milan Fansen kommer säkert få en ny publikfavorit i Daniel Agger. Vad säger du Sylf, skall vi börja följa Milan nu ?? :)
Själv funderar jag på hur en sådan som Vucinic skulle klare sig i PL. Han har verkligen näsa för mål. Godkänd insats av Becks. Kul och se att Maldini fortfarande håller hög klass.
Milan har ju 3 rätt hyfsade frisparksskyttar på plan just nu,Beckham,Pirlo och Ronaldinho. Skapliga hot vid frisparkar strax utanför Straffområdet.....