Såg matchen City-Boro mellan Åbo-Stockholm,City spelade ett fantastiskt anfallspel,tyckte det var en mycket bra match. Om du tyckte Given var bra i City,vad ska man då säga om Jones i Boro?
Ja, det var ett uselt kval, men vi var ändå värda den väg vi gick till VM på sportsliga grunder. Det beror på segern i Nations League-gruppen 2024 som gjorde att vi förtjänade playoffmatcherna och de chanserna tog vi ju ... | Läs mer
Såg matchen City-Boro mellan Åbo-Stockholm,City spelade ett fantastiskt anfallspel,tyckte det var en mycket bra match.
Om du tyckte Given var bra i City,vad ska man då säga om Jones i Boro?
Helt fantastisk om du frågar mej...