Ja det kan man undra,Anders Svensson har ju dessutom varit skadad sen i höstas o gjorde väl sin första match(tränmatch)för några veckor sedan. Men han är nog med för att han är inkörd i Lagerbäcks spelsystem känns det som....
Men ikväll kommer dem få jaga boll,Portugals innermittfältare Deco,Pepe o Maniche lär äga mycket boll.
Ja, det var ett uselt kval, men vi var ändå värda den väg vi gick till VM på sportsliga grunder. Det beror på segern i Nations League-gruppen 2024 som gjorde att vi förtjänade playoffmatcherna och de chanserna tog vi ju ... | Läs mer
Ja det kan man undra,Anders Svensson har ju dessutom varit skadad sen i höstas o gjorde väl sin första match(tränmatch)för några veckor sedan.
Men han är nog med för att han är inkörd i Lagerbäcks spelsystem känns det som....
Men ikväll kommer dem få jaga boll,Portugals innermittfältare Deco,Pepe o Maniche lär äga mycket boll.
Tippar 2-0!