Det man kommer minnas från denna match är helt klart Kims straffmiss och Micke Nilssons misslyckade klackförsök och Danmark gör 1-0.
Ser inga tendenser att vi ska vända detta? Vad gör Lagerbäck?
Personligen skulle jag vilja ha in en djupledsgående forward,(Elmander),det känns som om Larsson/Ibrahimovic bara möter boll hela tiden. Sen in med Bissen på mitten som är erkänt duktig på att sätta upp forward i lägen.
Ja, det var ett uselt kval, men vi var ändå värda den väg vi gick till VM på sportsliga grunder. Det beror på segern i Nations League-gruppen 2024 som gjorde att vi förtjänade playoffmatcherna och de chanserna tog vi ju ... | Läs mer
Det man kommer minnas från denna match är helt klart Kims straffmiss och Micke Nilssons misslyckade klackförsök och Danmark gör 1-0.
Ser inga tendenser att vi ska vända detta?
Vad gör Lagerbäck?
Personligen skulle jag vilja ha in en djupledsgående forward,(Elmander),det känns som om Larsson/Ibrahimovic bara möter boll hela tiden.
Sen in med Bissen på mitten som är erkänt duktig på att sätta upp forward i lägen.