sylf: Det är ju ganska svårt för zlatan att uträtta nått när inga av hans medspelare kan slå en vettig passning.Det är ju bara Zlatan som kan spela fotboll resten är ju bara betongfötter hela bunten.
dåre är han inte men han har svårt att lyckas i viktiga matcher i landslaget. Min sambo som inte gillar fotboll sa en intressant grej. " Man kan ju undra om de bryr sig som landslaget när de spelar i andra lag som de uppenbaligen lyckas bättre i "Ligger en del i det.
Ja, det var ett uselt kval, men vi var ändå värda den väg vi gick till VM på sportsliga grunder. Det beror på segern i Nations League-gruppen 2024 som gjorde att vi förtjänade playoffmatcherna och de chanserna tog vi ju ... | Läs mer