LL: "Fast om Terry lämnar Chelsea (vilket jag är långt ifrån säker på att han gör, att han inte har avfärdat City kan lika gärna vara ett sätt att tvinga fram ett nytt kontrakt - han har ganska mycket mindre betalt än tex Lampard och Ballack och det påstås att han inte är särskilt nöjd med det)" Nu har Terry till sist gått ut och sagt att han aldrig övervägde att gå till City. Gissa vad som också har hänt? Helt rätt gissat - han har fått ett nytt kontrakt med högre lön...
Ja, det var ett uselt kval, men vi var ändå värda den väg vi gick till VM på sportsliga grunder. Det beror på segern i Nations League-gruppen 2024 som gjorde att vi förtjänade playoffmatcherna och de chanserna tog vi ju ... | Läs mer
Nu har Terry till sist gått ut och sagt att han aldrig övervägde att gå till City. Gissa vad som också har hänt? Helt rätt gissat - han har fått ett nytt kontrakt med högre lön...