Bissett19: Okay, jA tyvärr får jag väl se sammandraget på sportnytt senare =)
Jaså spelar milan bra?, jag tycker dom har spelat rent bedrövligt de 2-3 senaste matcherna, långsamt tempo och ingen spelide varvat med fruktansvärt mycket slarv.
Kul för ibra, han måste ju börja leverera,så han inte hamnar i frysboxen
Ja, det var ett uselt kval, men vi var ändå värda den väg vi gick till VM på sportsliga grunder. Det beror på segern i Nations League-gruppen 2024 som gjorde att vi förtjänade playoffmatcherna och de chanserna tog vi ju ... | Läs mer
Jaså spelar milan bra?, jag tycker dom har spelat rent bedrövligt de 2-3 senaste matcherna, långsamt tempo och ingen spelide varvat med fruktansvärt mycket slarv.
Kul för ibra, han måste ju börja leverera,så han inte hamnar i frysboxen