Berka: Tycker DIF gör helt rätt som stämmer den mongon som slog ner en Assyriskaspelare på 1,2 miljoner. Varje vuxen människa måste kunna stå till svars för sina egna handlingar. Nu blev det ju så att DIF fick spela utan publik, inte mer än rätt att just DEN killen betalar!
I England är det ju per automatik 2 månader på kåken om du beträder en gräsmatta, bara att rätta sig efter det.
sylf: Absolut, att rusa ner på planen och slå ner motståndarspelare är lågt och fullständigt hjärndött. Att det finns sånna idioter? tur dom bor i sthlm de flesta så man slipper se fjantarna
Ja, det var ett uselt kval, men vi var ändå värda den väg vi gick till VM på sportsliga grunder. Det beror på segern i Nations League-gruppen 2024 som gjorde att vi förtjänade playoffmatcherna och de chanserna tog vi ju ... | Läs mer
I England är det ju per automatik 2 månader på kåken om du beträder en gräsmatta, bara att rätta sig efter det.