Ja det kan man tycka men jämför man med Rooney som svor framför kameran och fick 2 matcher så skall man väl rimligtvis ha mer straff om man svär till en domare tycker jag. Dock anser jag att man skall få svära men att svära åt en domare är aldrig ok. Men det är ju så här zlatan gör när det går emot. Notera att han även står på en varning i ligaspelet så vill det sig illa så missar han 4 av de resterande 6 matcherna om han drar på sig ett gult kort till. Han kan kosta Milan ligasegern med sina dumheter. Han är helt klart i obalans.
Ja, det var ett uselt kval, men vi var ändå värda den väg vi gick till VM på sportsliga grunder. Det beror på segern i Nations League-gruppen 2024 som gjorde att vi förtjänade playoffmatcherna och de chanserna tog vi ju ... | Läs mer
Ja det kan man tycka men jämför man med Rooney som svor framför kameran och fick 2 matcher så skall man väl rimligtvis ha mer straff om man svär till en domare tycker jag. Dock anser jag att man skall få svära men att svära åt en domare är aldrig ok. Men det är ju så här zlatan gör när det går emot. Notera att han även står på en varning i ligaspelet så vill det sig illa så missar han 4 av de resterande 6 matcherna om han drar på sig ett gult kort till. Han kan kosta Milan ligasegern med sina dumheter. Han är helt klart i obalans.