mattias - 74: Ja, det blir t ex mycket intressant att se om kung Kenny kan ta Pool till den absoluta toppen igen, om Chelseas nedgång fortsätter med ett idag allt för åldrat och orörligt lag, om City rustar än mer för att kunna ta upp kampen med United på allvar, om Sir Alex bestämmer sig för att det blir hans sista säsong, om QPR kan lösgöra x antal miljoner från sina stenrika ägare för en omedelbar etablering utan lindansande, om klassiska Norwich räcker till osv....
Jag längtar redan trots att årets sässe har en omgång kvar!
Ja, det var ett uselt kval, men vi var ändå värda den väg vi gick till VM på sportsliga grunder. Det beror på segern i Nations League-gruppen 2024 som gjorde att vi förtjänade playoffmatcherna och de chanserna tog vi ju ... | Läs mer
Jag längtar redan trots att årets sässe har en omgång kvar!
Fast nu är väl ämnet inne på PL-tråden he he
Redigerad kommentar