Modoante: Berka: Ja det vore ännu roligare om San Marino gjorde 1-0 på övertid och vann matchen.
Aaa de hade varit de bästa, då hade niva suttit å gråtit i studion, kvällstidningarna som tycker att sverige är bäst i världen hade satt i halsen och vi hade sluppit se sveriges springa runt och lalla i EM
Ja, det var ett uselt kval, men vi var ändå värda den väg vi gick till VM på sportsliga grunder. Det beror på segern i Nations League-gruppen 2024 som gjorde att vi förtjänade playoffmatcherna och de chanserna tog vi ju ... | Läs mer
Aaa de hade varit de bästa, då hade niva suttit å gråtit i studion, kvällstidningarna som tycker att sverige är bäst i världen hade satt i halsen och vi hade sluppit se sveriges springa runt och lalla i EM