Helt sjukt vad ineffektiva Barcelona var igår. Målet på övertid kom som en pungspark för dom. Dom lär vara retade tills nästa match. Chelsea gör som vanligt väntar tills den 70 minuter för att göra mål ;)
Ja, det var ett uselt kval, men vi var ändå värda den väg vi gick till VM på sportsliga grunder. Det beror på segern i Nations League-gruppen 2024 som gjorde att vi förtjänade playoffmatcherna och de chanserna tog vi ju ... | Läs mer
Helt sjukt vad ineffektiva Barcelona var igår. Målet på övertid kom som en pungspark för dom. Dom lär vara retade tills nästa match. Chelsea gör som vanligt väntar tills den 70 minuter för att göra mål ;)