Vad grundar du det på? Känns ju som ett nedköp i jämförelse med AVB. Jag tror Mourinho tar över, han har ju setts leta hus i London enligt en del nyhetsbyråer och tidningar. Di Matteo kanske tar över tillfälligt men jag tror att Abromvovic tar in Mourinho som huvudtränare till nästa säsong.
Ja, det var ett uselt kval, men vi var ändå värda den väg vi gick till VM på sportsliga grunder. Det beror på segern i Nations League-gruppen 2024 som gjorde att vi förtjänade playoffmatcherna och de chanserna tog vi ju ... | Läs mer
Bissett_19:
Vad grundar du det på? Känns ju som ett nedköp i jämförelse med AVB. Jag tror Mourinho tar över, han har ju setts leta hus i London enligt en del nyhetsbyråer och tidningar. Di Matteo kanske tar över tillfälligt men jag tror att Abromvovic tar in Mourinho som huvudtränare till nästa säsong.