Fotboll

Grupper · 17590 inlägg · 45 ämnen

Inlägg: 1498958

Sv: Premier League
mattias - 74: Ja, Barton har varit OK. SWP har ramlat och fladdrat sig igenom hela sin karriär men för 5-6 år sedan lyckades han ibland få till det i alla fall. Nu håller han inte i PL. Fattar inte vad man såg hos honom och vad man trodde han skulle tillföra. Han är lika lättviktig och yr som en huvudlös höna och totalt ofarlig som målskytt hittills! 

Svarskommentarer

Sv: Premier League

Greven:

Öppnade Aftonblaskans rosa papperstidning och ser att Manchini och Ferguson bråkat efter matchen igår? Finns det filmklipp på detta så vore det bra, Ferguson påstår att Manchini trakasserat domaren under matchen? Jaha men det har väl inte Ferguson gjort eller? Manchini kontrar med att Ferguson gnällt på domarna hela månaden ;)


Sv: Fotbolls VM 2026
mattias - 74:

Ja, det var ett uselt kval, men vi var ändå värda den väg vi gick till VM på sportsliga grunder. Det beror på segern i Nations League-gruppen 2024 som gjorde att vi förtjänade playoffmatcherna och de chanserna tog vi ju ... | Läs mer
Sidan sköts av: Forumledarna