Angående Barton, han är en psykopat som borde sitta inspärrad. Hade han inte varit en hygglig fotbollspelare så hade han troligtvis också gjort just det. Men det skiter jag i nu, för City ÄR FUCKING CHAMPIONS OF PREMIER LEAGUE!
Ja, det var ett uselt kval, men vi var ändå värda den väg vi gick till VM på sportsliga grunder. Det beror på segern i Nations League-gruppen 2024 som gjorde att vi förtjänade playoffmatcherna och de chanserna tog vi ju ... | Läs mer
Jag dog, men vaknade igen.
www.mcfc.co.uk/citytv/Features/2012/May/City-v-QPR-Hart-and-Clichy-emotion-slo-mo
Angående Barton, han är en psykopat som borde sitta inspärrad. Hade han inte varit en hygglig fotbollspelare så hade han troligtvis också gjort just det. Men det skiter jag i nu, för City ÄR FUCKING CHAMPIONS OF PREMIER LEAGUE!