mattias - 74: Isåfall tycker jag väl mer synd om personer som har samma problem som Barton men inte fått en gyllene chans att göra något vettigt av sitt liv. Han har ju dessutom bränt chans efter chans och inte visat några tecken på bättring.
Ja, det var ett uselt kval, men vi var ändå värda den väg vi gick till VM på sportsliga grunder. Det beror på segern i Nations League-gruppen 2024 som gjorde att vi förtjänade playoffmatcherna och de chanserna tog vi ju ... | Läs mer
mattias - 74: Isåfall tycker jag väl mer synd om personer som har samma problem som Barton men inte fått en gyllene chans att göra något vettigt av sitt liv. Han har ju dessutom bränt chans efter chans och inte visat några tecken på bättring.