Kanske inte alla 4 men iaf 3 av dom, överdrev lite där kanske men jag står på mig vad gäller den 2:a straffen, bara att läsa på alla Fotbollsforum om att majoriteten är överens om att det var en billig straff. Självklart får du tycka vad du vill men jag anser att du har fel i det här fallet..
Ja, det var ett uselt kval, men vi var ändå värda den väg vi gick till VM på sportsliga grunder. Det beror på segern i Nations League-gruppen 2024 som gjorde att vi förtjänade playoffmatcherna och de chanserna tog vi ju ... | Läs mer
Poffa:
Kanske inte alla 4 men iaf 3 av dom, överdrev lite där kanske men jag står på mig vad gäller den 2:a straffen, bara att läsa på alla Fotbollsforum om att majoriteten är överens om att det var en billig straff. Självklart får du tycka vad du vill men jag anser att du har fel i det här fallet..